The Last Of US קוטף את מיטב הפרסים בGDC 2014

Last-Of-Us_GDC-2014

המשחק זכה בשלוש מתוך חמשת המועמדיות שעליהן התמודד, בין השאר זכה בפרס העיקרי והחשוב של משחק השנה

הGDC, או Game Developer's Conference, הוא כנס מפתחי המשחקים אשר נערך כל שנה בסן פרנסיסקו. אחד מרגעי השיא של הכנס הוא טקס "בחירת מפתחי המשחקים" אשר מעניק פרסים למשחקי הוידאו הבולטים בשנה האחרונה בדומה לטקסי האוסקר והאמי.

השנה הזוכה הגדול הוא The Last Of Us, שזקף לזכותו את "המשחק הטוב ביותר", "העיצוב הטוב ביותר", ו"העלילה הטובה ביותר". כמו כן המשחק Papers Please, זכה בפרס המקוריות, ובפרס "המשחק להורדה הטוב ביותר". Kerbel Space Program, אחד המשחקים החמודים ביותר השנה, זכה בפרס "הקהילה הטובה ביותר". בפעם הראשונה מאז תחילתו, הטקס הכיר תודה למספר חברים בקהילת מפתחי המשחקים אשר נפטרו השנה. בפרס "השגריר הכי טוב" זכתה אניטה סרקסיאן, על עבודתה בחקר דמות האישה בתרבות המודרנית ובמשחקי הוידאו. פרס השגריר הוא פרס המוענק לאנשים, או ארגונים אשר מקדמים את קהילת משחקי המחשב ל"מקום יותר טוב". "אבי הפלייסטיישן", קן קוטרגי, זכה בפרס מפעל החיים.

לרשימה המלאה של המועמדים והזוכים בדקו את הקישור לכתבת המקור.

The Last Of Us , המשחק האקסקלוסיבי, המהולל והמצליח ל-Playstation 3 ממשיך לזכות בשלל פרסים ויש גם שמועה על אדפטציה בקרוב לקולנוע. בינתיים אתם מוזמנים לצפות בסרט תיעודי מענין על מהלך פיתוח המשחק.

מקור: Polygon

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
3 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

תזכירו לי למה עדיין לא שיחקתי בו..?

כי אין לך סוני 3? חחח

דווקא יש… האמת שאני אהיה קצת עסוק בזמן הקרוב עם DS2

3
0
נשמח לשמוע דעתכם, לחצו לתגובה!x