סטאר סיטיזן עובר לשלב הבא, מוגבל לקרבות חלל בלבד

StarCitizen-Dogfighting-Module

סטאר סיטיזן חצה את רף ה 40 מיליון דולר במימון! מפתחי המשחק מתכוננים להוסיף למשחק, שמפותח מזה שנה וחצי, את האפשרות לנהל קרבות חלל בתחילת אפריל (dogfighting module)

העדכון הנ"ל אולי נשמע טריוויאלי, אבל צריך להבין שסטאר סיטיזן הוא משחק שאינו ממומן על ידי חברת אם, אלא רק על ידי תרומות מהשחקנים, שהביאו את מימון הפרויקט הענק הזה לסכום של 40 מיליון דולר. המשחק עצמו נמצא בשלבי פיתוח מוקדמים ביותר. הרעיון שעומד מאחורי השחרור המוקדם של זירת קרבות החלל היא שהמשחק, במקום להיות מפותח תקופה ארוכה על ידי צוות קטן, ואז משוחרר לקהל הרחב במספר ימים, יהיה מפותח לאורך זמן, וחלקים קטנים ממנו ישוחררו אל קהילת התורמים, ויתגבשו לאיטם לגרסת האלפא של המשחק, לאחר מכן גרסת הבטא, ולבסוף המשחק השלם. המודל הזה, שעוד לא נוסה בפיתוח של אף משחק בקנה מידה הזה, מבטיח שהקהילה תהיה חלק פעיל בעיצובו של המשחק, ועתידו של המשחק.

star-citizen Dogfighting Module 2014

Dogfighting Module

בשלב הנוכחי, שחקנים שתרמו כסף ורכשו ספינות חלל יכולים לראות את ספינת החלל שלהם מבחוץ ולהכנס לתוכה, אבל לא לטוס בה. העדכון dogfighting module, שהולך לצאת באפריל יתן לשחקנים את האופציה להטיס את ספינת החלל ולהלחם אחד בשני, ובשלבים הבאים עוד ועוד חלקים יצטרפו אל הפאזל וישלימו, בסופו של דבר את המשחק המלא. שחקנים רבים מכל העולם מחכים ליציאתו של העדכון, וגם אנחנו סקרנים לראות את התוספת החדשה בפעולה.

http://www.youtube.com/watch?v=YrKIlRBVxY4

 

מקור: Softpedia

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות
0
נשמח לשמוע דעתכם, לחצו לתגובה!x