מיקרוסופט: "יש לנו תכניות גדולות למשחקי ה PC"

Games-for-Windows-Live-xbox-one

הבעת אמון ב PC גיימינג?  אחרי השקת קונסולת האקסבוקס וואן, מיקרוסופט מתכוונת להתמקד במשחקי המחשב. האם היא מתכוונת להציע אלטרנטיבה חדשה ל GFWL?

בשבוע שבו חברת מיקרוסופט מכריזה על DirectX 12, מגיעה בשורה מעניינת לקהילת שחקני ה PC מהחברה, שכבר יכולה לשים מאחוריה את אחת ההשקות הגדולות שלה מאחור, השקת Xbox One. החברה אומרת כי היא מתכננת לצאת בכמה הודעות הקשורות למשחקי מחשב בחודשים הקרובים , שעשויות לכלול את לחשוף תחליף לפלטפורמת Games for Windows Live .

פיל ספנסר, ראש אולפני מיקרוסופט, הראיין לאתר פוליגון ואמר כי למיקרוסופט יש תכניות ארוך טווח , הכוללת רעיונות חדשים וטכנולוגיה חדשה למשחקי המחשב, אבל הוא לא יכול לספק פרטים ספציפיים כרגע. ספנסר משבח את העבודה שעשתה חברת וואלב עם סטים, למען קהילת משחקי המחשב בשנים האחרונות, וטען שגם למיקרוסופט יש מחויבות בסיסית לפלטפורמת ה PC.

יש לנו הודעה חשובה בקנה, זה בטווח הקרוב וזה אמיתי. זה משהו שאנחנו עובדים עליו עכשיו … אנחנו רוצים להיות ברורים בעניין זה.

תכניות ארוכות טווח ל PC

מיקרוסופט התמקדה בשנים האחרונות במשחקי PC דרך שירות Games for Windows Live , אולם השירות מעולם לא זכה לתמיכה מוצקה מהמפתחים, ואף קהילת הגיימרים לא "התחברה לשירות" וזה בלשון המעטה. רבים מהמפתחים שמטו את השירות לאחר שהחברה פרסמה הודעה רשמית שהוא יחוסל ביולי 2014. ספנסר יודע את כל זה, והוא מתכוון לתקן את העוול:

אתם תקבלו תשובה ברורה מאתנו בקרוב מאוד. יש לנו תכניות ארוכות טווח למשחקים מרובי משתתפים ב Windows. אנו מבינים שמה שיש לנו היום בשוק … הוא לא להיט

ככל הנראה, מיקרוסופט בוחנת כרגע פלטפורמה כזו או אחרת שתתמוך בעתיד במשחקי מחשב, ואולי זו אלטרנטיבה חדשה ל GFWL, מאחר וליצור שירות מתחרה לסטים או לאוריגין של EA, הוא עסק לא פשוט. יותר הגיוני שהיא תנסה להביא חלק משירותי האקסבוקס לייב ל PC ואולי לתמוך דרך פלטפורמה חדשה במפתחים עצמאים, כמו שעושה וואלב.

בימים שחברת וואלב עוברת לתחום הקונסולות, מיקרוסופט חוזרת לתחום משחקי המחשב, מי אמר שלא מענין בתעשיית הגיימינג?

[divider]

[divider]


כל החדשות וכל העדכונים של GamePro

 בטלגרם     ובווטסאפ

  telegram          whatsapp

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
4 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

נקווה שהם ישקיעו כמו שצריך, זוכרים את הפעם הקודמת?

איך אפשר לשכוח? 🙂

איזה כיףףףף תודה רבה על הפירסום

ישששששששששששש
סוףסוף מתחילים להשקיע במיוחד!!!!!