ה PS4 מוצר השנה, והרייזר בלייד זוכה בפרס מחשב השנה של המגזין אנגאדג'ט

נבחרי השנה של קוראי Endaget: נייד הגיימינג של רייזר זוכה בפרס PC of the Year, קונסולת הפלייסטיישן 4 נבחרה למוצר הגיימינג של השנה

המגזין Endaget, מגזין טכנולוגיה וגאדג'טים מהמובילים בארצות הברית, עורך מדי שנה את תחרות בחירת הקוראים, אשר קוראת לקוראי המגזין להצביע בעבור המוצר שלדעתם ראוי לזכות פרס מוצר השנה בקטוגריה שלו. באופן לא מפתיע, הרייזר בלייד, אחד מהמחשבים הניידים הדקים והיפים בשוק היום, הופיע כמועמד בתחרות, אך זכייתו הייתה בגדר חידוש מרענן, שכן במרבית השנים הקודמות היה זה הMacBook שקטף את הזכיה בקטגוריית הPC.

RZR_BladeR4_1-620x330

מה המשמעות של זכיה זאת? אולי כלום, יתכן ודף הפייסבוק של רייזר, אשר החל לקרוא למעריציו להצביע עוד בתחילת התחרות, הוא הסיבה העיקרית לנצחון הלא צפוי. מה שבטוח הוא שמתחיל ומסתמן כיוון חדש בתעשיית הגיימינג בפרט ותעשיית הגאדג'טים בכלל. גיימרים וחובבי טכנולוגיה כבר אינם נתפסים בתור "חנונים" אשר טעם ואופנה רחוקים מהם מרחק שנות אור, אלא בתור צרכנים מודעים וחכמים, שמעוניינים במוצרים נאים לא פחות מאלה של מעריצי המקבוק והאייפון למיניהם.

בצד הגיימינג הקונסולתי, קונסולת הפלייסטיישן 4 מבית סוני, זוכה בפרס מוצר הגיימינג של השנה ועוקפת כל מוצר גיימינג אחר. עוד הישג תדמיתי לחברת סוני במלחמת הקונסולות האינסופית שלה.

playstation4-console

עוד ראויים לציון:

  • HTC One סמארטפון השנה
  • Google Nexus 7 – טאבלט השנה
  • iPhone 5c- המוצר הגרוע של השנה

מקור: Engadget

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
1 תגובה
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

באמת הנייד הזה מאוד יפה ודק אבל עולה די יקר ורק גיירים מקצועים יכולים להרשות לעצמם וגם בקושי