Mirror’s Edge 2: פרטים חדשים דלפו לרשת

Mirrors-Edge-2-new info

דיווח חדש חושף פרטים חדשים על האתחול הבא של סדרת הפארקור של DICE, המשחק Mirror’s Edge 2 שמכיל גם תאריך השקה משוער: 2016

בשנת 2008, שחררה חברת  DICE, שידועה בעיקר כמפתחת סדרת באטלפילד, משחק IP חדש ומרענן בשם Mirror’s Edge, משחק אקשן בגוף הראשון, שהכניס אותנו לנעליה של פיית' (Faith), ושיטוטיה על גגות של העיר Dystopian , תוך כדי תנועה קלילה וכישורי פארקור. למרות שמדובר במשחק שהיה על תקן "משחק קאלט", הוא היה זקוק ללא מעט שיפורים, שהיו אמורים להגיע בכותר המשך, אך כותר כזה לא הוכרז… עד ש DICE, החליטה לאתחל מחדש את הסדרה עם כותר חדש והכריזה על כך בשנה שעברה. ושוב דממה.

האתר RocketChainsaw, מדווח על פרטים חדשים למשחק ומעדכן את חלק מהשינויים הרבים והשונים שתוכננו על ידי DICE, שכידוע, מכינה לנו משחק בעולם פתוח.

  • ניתן יהיה לחקור את עולם המשחק בכל מיני דרכים, ואולי אפילו תהיה חוויה מקוונת מתמשכת (אונליין) שדרכה שחקנים אחרים יוכלו להוריד בתוך ומחוץ לעולם.
  • שחקנים יוכלו לבחור איך הם מתקשרים עם שחקנים אחרים ואפילו לעסוק במפגשים שיתופיים או תחרותיים, כמו ניסויים בזמן.
  • האויבים יהיו מגוונים יותר ותוכלו להתנסות בקרבות מול אומני לחימה. הפעם לפיית' לא תהיה כל גישה לרובים, בואו נודה בזה שהשימוש ברובים במשחק הראשון היה העקב אכילס שלו.

  • פיית' תילחם בקרבות פנים אל פנים בסיסיים נגד אויביה, והיא תוכל לדחוף , להכות באגרוף, לבעוט אויבים, וכל זאת תוך שימוש בסביבה לטובתה. הסביבה תהיה ממדפים, לשולחנות , ועד למעקות .
  • יושם דגש גדול על מהירות בלחימה, ואלמנט הפארקור יכיל ריצה על קירות, סלטות ומהלכים  הלקוחים מאומנויות לחימה אחרים.
  • במהלך טייקדאונים מגניבים, המצלמה עשוייה לקפוץ לתצוגת גוף השלישי איטי, רק בשביל ששחקנים יוכלו להתגאות ולהעריץ את הכישורים שלהם.
  • אפילו עם אלמנטי הלחימה החדשים האלה, DICE מייחסת ל Mirror’s Edge 2 סוג של משחק מירוצים , המאפשר למעריצים להיכנס למערכת פארקור ולהתחרות.

ואחרון חביב , תאריך יציאה משוער, DICE מתכננת להשיק את Mirror’s Edge 2 בשנת 2016 עבור ה- PC , Mac, PS4 , Xbox One .

https://www.youtube.com/watch?v=s97B97dIpDQ

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
2 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

EA חארות כבר עבר 10 חודשים מאז הטריילר
ועכשיו עוד שנתיים … ממש "כומינג סוון"

שיא הכנות
לא הכי נהנתי מהחלק הראשון זה כמו טרזן רק בעולם מתקדם.

2
0
נשמח לשמוע דעתכם, לחצו לתגובה!x