שמועה: Far Cry 4 יגיע ב-2015 ויקח אותנו להימלאיה

אי שם באוקטובר דיווחנו לכם על כך ש-Far Cry 4 בפיתוח לאחר פליטת פה של מלחין המשחק – קליף מרטינז, והיה ברור שהוא יגיע עקב ההצלחה המסחררת של Far Cry 3, מאז הסתובבו ברשת לא מעט שמועות, המעניינת שבהן הייתה השמועה שאומרת שנשחק את וואס ונשמע את סיפורו, השמועות האחרונות שהן האמינות ביותר עד כה, מבטלות את כל האחרות. 

מקורות אמינים מסרו לאתר Eurogamer המון מידע על המשחק הבא בסדרת Far Cry. על פי המקורות, המשחק צפוי להשתחרר בסביבות מרץ 2015 וייקח אותנו לאזור ההימלאיה, המעבר החד באזור המשחק יכול להלחיץ שחקנים רבים שכבר רגילים לאזור הטרופי והירוק במשחקי Far Cry, ומעבר לאזור מהסוג הזה נשמע מאוד מעניין, המעבר המעניין יגיע עם פיצ'רים מעניינים לא פחות, אחד מהם עליהם המקורות מספרים ל-Eurogamer הוא האפשרות לעלות על גבו של פיל ולרכב עליו. ההכרזה הרשמית למשחק לפי המקורות צפויה להיות ב-E3 השנה (יוני למי שלא יודע) באירוע של Ubisoft. המשחק כרגע בפיתוח ל-PC, Playstation 4 ול-Xbox One. וכנראה שגם כאן בדומה ל-Assassin's Creed Unity קונסולות הדור הנוכחי יינטשו, אך זה עדיין לא בטוח. לא צפוי שינוי משמעותי במשחקיות מאז Far Cry 3, ואפילו דרך חשיפת המפה תהיה כמו ב-Far Cry 3, החוסר שינוי הזה הוא דווקא לטובה מכיוון שהמשחקיות ב-Far Cry 3 הייתה משובחת ואהודה על רוב אם לא כל מי ששיחק במשחק.

על זמן הפיתוח של המשחק לא ידוע במדויק, אבל הסטודיו הפסיק עם פיתוח Far Cry 3 כנראה לאחר פיתוח Far Cry: Blood Dragon במאי 2013, מה שכנראה השאיר ל-Far Cry 4 משך זמן של כשנתיים +\- של פיתוח עד שחרורו.

דיי מוזר שיש 2 הדלפות מאולפני Ubisoft בשבוע אחד (כאשר מוקדם יותר השבוע הודלפו תמונות מ-Assassin's Creed Unity) ואלו ממש לא הפעמים הראשונות ש-Ubisoft סובלת מהדלפות, אני אישית מתחיל לחשוב שזוהי שיטת שיווק שבה נוקטת Ubisoft, או… שיש שם כמה עובדים שלא יכולים לחכות לחשוף את העבודה שלהם, כנראה שלא נדע לעולם.

אני אישית מאוד נהנתי מ-Far Cry 3, ומאוד מצפה להכרזה הרשמית על Far Cry 4, כמובן שכשהיא תגיע, נעדכן. 
מה דעתכם? שתפו אותנו בתגובות!

[divider]

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
5 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

מחכה לזה בטירוףףףףףףף

חחח תמיד רציתי לרכוב על פיל

פאר קריי 3 היה לדעתי משחק ה-FPS הכי טוב של 2012. יש לי ספק שליוביסופט יהיה קשה להתעלות עליו.

חחח ללא ספק נושמים את זה, דרך מצוינת לצבור הייפ, שאני חושב על זה.. מעניין מה היה קורה אם הייתה הדלפה קטנה ממקור אמין מ-Valve על Half Life 3 חחח 😉

חחח כל העולם ואישתו היו קורסים אם ואלב היו מדליפים את זה.

הייתי גם שמח אם הם היו מדליפים משהו על לפט פור דד 3 או פורטל 3, אבל לצערי ואלב עוד לא למדו לספור עד 3…