Mafia III עדיין לא הוכרז אך טייק-2 מלהקת כבר גנגסטרים

Characters-mafia-iii

חברת Take-Two מלהקת שחקנים ל"משחק וידאו ללא שם": טוני, מיקי ופרנקלין. האם מדובר בדמויות מפתח למשחק Mafia 3?

בסוף שנה שעברה, דיווחנו על כך שהמשחק Mafia 3 מופיע למכירה באתר המכירות Base, רק שהבעיה עם חנויות כאלו, היא, שהן נוטות לפרסם משחקים שעדיין לא הוכרזו, שיש להם קהל רב ורק כדי למשוך גולשים, וראינו את זה קורה המון עם גרסת ה PC לכאורה של GTA V.

הפעם מדובר בדיווח שונה, ללא הכרזת שם המשחק, אבל כזה שעשוי להיות משהו יותר רלבנטי לחברה שעומדת מאחוריו: ליהוק ל 3 תפקידים של שחקנים שישמשו ללכידת תנועה / דמיון וסריקה פנים, למשחק וידאו שעדיין לא הוכרז, מתקיים בהפקת לא אחרת מאשר חברת Take-Two, שהיא אמא של 2K שאחראית על כותרי סדרת Mafia. למרות שהמשחק Mafia III עדיין לא הוכרז, כל הסימנים כאן מראים שאולי מדובר בדמויות מפתח בכותר חדש של החברה, שעוסק בעולם הפשע המאורגן, מאפיה 3. שמות הדמויות והתיאור שלהן, יזכירו לכם דמויות מרכזיות מסדרת GTA , שגם היא כידוע עוסקת בעיקר ב..פשע. ואלה שמות:

[ פרנקלין ]
נולד בלואיזיאנה , אפריקאי אמריקאי / קווקזי , בשנות ה 20 לחייו. יתום שעלה לגדולה בעולם הפשע לאחר חזרתו הביתה ללואיזיאנה מהמלחמה. עצם היותו גזע מעורב, הוא תמיד הרגיש אוטסיידר לחברה (society) הלבנה וגם השחורה, פרנקלין הוא נאמן למי שהוא רואה בו "משפחה". הוא גם בעל חכמת רחוב ובחור חזק, ממושמע ומרשים , פרנקלין יודע איך להגיע לעבודה בכל מחיר …

[טוני ]
נולד בלואיזיאנה , איטלקי, בשנות ה 30 המוקדמות של חייו , רזה, לבוש בקפידה ומטופח. גאון עם מספרים וסטטיסטיקות שמנהל את פעילות הימורי הספורט בלואיזיאנה. טוני הוא לא הגנגסטר הטיפוסי. הוא מוקפד ומאורגן , מודאג יותר מספרים ורווח יותר מאשר מאנשים. על פני השטח, טוני שקט ומביך מבחינה חברתית , אבל במציאות הוא מסוגל להשתמש באלימות לכל מי שמשבש את השורה התחתונה שלו. טוני לא פוחד מבני אדם , והוא פשוט לא מבין או אוהב אותם.

[ מיקי ]
נולד בלואיזיאנה, איטלקי, נער מתבגר, לקראת גיל 20 , מבנה גוף ממוצע . מיקי אוהב לדבר הרבה, ואחת התכונות הרעות שלו היא נטילת קרדיט על מעשים גדולים רק כדי לעלות בסולם של עולם הפשע.

נראה שפרנקלין הוא דמות ראשית, מיקי משנית, וטוני, השם האולטימטיבי לגנגסטר שנעשו בו כל כך הרבה שימושים בסרטי המאפיה הגדולים, כמו הסנדק וכמובן הטוני המפורסם האחרון, טוני סופרנוס, יהיה דמות חזקה במשחק, שעדיין לא הוכרז…

מה דעתכם על הליהוק הזה, Mafia III או הבורר הקווקזי?

מקור: AGB דרך actorsaccess.com

[divider]

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
1 תגובה
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

חחחח הבורר הקווקזי