אחרי העיזים, הכירו את סימולטור הדובים!

עזים לא מספיקות לכם? סימולטור דיי הזוי חדש קיבל מימון ב-Kickstarter, הכירו את הסימולטור הבא שידביק אתכם למסך: Bear Simulator.

לא מסתפקים בעזים? זה בסדר, סימולטור חיה נוסף הולך לכנס לחייכם, Bear Simulator שהועלה למימון ב-Kickstarter ב-19 במרץ, עבר את הסכום המינימלי (29,500$) לאחר פחות מחמישה ימים, אז מה הוא המשחק? בניגוד ל-Goat Simulator המדובר, המשחק הזה נלקח בשיא הרצינות ולא פותח במטרה להיות בדיחה, המשחק בא להציג לנו משחק חקירה עם אלמנטים של הישרדות וייתן לנו לחקור את העולם דרך עינו של דוב. בנוסף לפעולות הדוב הרגילות שהן לגנוב דבש, לאכול פירות, לישון במערה ולהשים משקפי שמש, העולם יהיה נתון לחקירתכם הוא מסתיר בתוכו מספר חידות מסתוריות שידרשו קצת לחקור את העולם.

כאמור, המשחק עבר את המינימום שביקש ב-Kickstarter, ויש לו עוד 24 ימים לאסוף כסף, עדיין לא ידוע אם המשחק ימצא את דרכו לסטים, אבל בכל מקרה תהיה אפשרות לרכוש אותו באתר המשחק.
כרגע המשחק דיי ריקני, אך נאמר שיש מספר דברים שהולכים להגיע בקרוב, כמו מערכת Abilities, המון סודות שאפשר לחקור, Events (מידע נוסף עליהם ייחשף בהמשך), אפשרויות עיצוב לדוב ולבסוף תמיכה ב-Oculus Rift.

המשחק צפוי להשתחרר בנובמבר השנה, ולהיות מתחרה ראוי ורציני ל-Goat Simulator על פרס משחק השנה, מה דעתכם, תשחקו בו? שתפו אותנו בתגובות!

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
2 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

העז נראית יותר קשוחה ועצבנית מהדוב…

או שיט, הולך להיות פיצוץ בטקס משחק השנה 2014…

למרבה המזל אין הרבה תחרות עם כותרים גרועים כמו טייטנפול, אינפיימוס, דארק סולס 2 או גראונד זירוס… *ציניות*

2
0
נשמח לשמוע דעתכם, לחצו לתגובה!x