Assassin's Creed: Unity הוכרז רשמית!

Assassin's Creed 5 הוכרז: יוביסופט מאשרת את קיומו של Assassin's Creed: Unity בעזרת טריילר חדש. מוכרז לקונסולות הדור השמיני ולמחשב ואמור להשתחרר השנה בתקופת החגים. החברה עדיין לא הגיבה אם Assassin's Creed: Comet גם קיים.

לא מזמן האתר קוטאקו דיווח כברשותו תמונות מסך מודלפות של המשחק הבא בזיכיון 'אמונת המתנקש' של יוביסופט, שם קוד Unity. על פי הדיווח, המשחק אמור להתרחש בפריז של המאה ה-18, תקופת זמן שמעריצים רבים של הסדרה רצו. יוביסופט מחליטה לאשר את קיומו של המשחק באמצעות טריילר חשיפה שלא חושף יותר מדי. לפי יוביסופט, המשחק היה בפיתוח במשך שלוש שנים.

הטריילר, שמבוסס על צילום של גרסת האלפא של המשחק, מתחיל עם המשפט המפורסם "הדור הבא מתחיל כאן". הטריילר מציג חלקים שונים של העיר לפני שהוא חושף את הפרוטגוניסט של המשחק, לבוש בגלימת מתנקשים כחולה ומתבונן על קהל אנשים המתאסף ליד קתדרלה (קתדרלת נוטרדאם?). בסוף הטריילר מוצגת גיליוטינה (עברית: מערפת, LOL) שסכינה נופל (רוב הסיכויים על "קורבן מסכן", איזה טמפלר אחד או מלך עריץ). כותרת המשחק מוצגת והמשחק מתוארך לשחרור בתקופת החגים השנה.

Assassin's Creed UNITY

לעומת זאת, יוביסופט לא אישרה את קיומו של משחק נוסף, שם קוד Comet, שעל פי הדיווח של קוטאקו, אמור להשתחרר לקונסולות הדור השביעי. כרגע לא ידוע אם המשחק ישוחרר לקונסולת ה-Wii U של נינטנדו.

כפי שנרמז בטריילר החשיפה, Assassin's Creed Unity ישוחרר במהלך תקופת החגים של 2014, למחשב ולקונסולות הדור הנוכחי.

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
10 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

יש לי שאלה מישהו כאן יודע מה זה אומר תקופת החגים של 2014 כי בטח מדובר בחגים הנוצרים ואין לי מושג מתי זה ואני לא יכול לחכות !!

נובמבר כזה כל החגים קריסמס והשאר

אססיאן קריד 1 .2 . וברודרהווד
היו הכי טובים כל השאר סתם אכזבה

למה אף אחד לא אוהב את אציו??????? חחחח

assassins creed 4 ושניים היו האהובים עלי מקווה שגם זה היה טוב.

זה CGI צריך לחכות לGameplay איך המשחק יהיה באמת

זה לא CGI, זה סרטון שבנוי ממנוע המשחק.

מערפת? lollllll מה שכן אתם אמרתם קורבן מסכן אני מהמר שזה לא סתם קורבן.
אני מאמין שאתם מכירים היסטוריה לפחות קצת ויודעים שלמי שערפו את הראש ליד כנסיית נוטרדאם היו המלך לואי ה16 והמלכה מרי אנטואנט.

אופס. יצאתי מערפת 😛 אוקיי, כמו שגלאדוס (מפורטל) אומרת: חומר למחשבה!

קדימון ההכרזה לאססינס קריד "5" קצת מאכזב…

טוב, לעומת 2 ו-4.