Titanfall: הביקורות הראשונות למשחק מכוונות גבוה

Titanfall-first-Review-Round-Up

"Titanfall לא יגדיר מחדש את הז'אנר של משחקי יריות בגוף ראשון, אבל בהחלט מאיים על הסטטוס קוו שלו". ביקורות ראשונות ומאוד מבטיחות לטייטנפול, משחק הבכורה של חברת ריספאון אינטרטיינמנט. גיימספוט, פוליגון, ג'ויסטיק ו OXM הפגיזו עם ציון 90 לגרסת האקסבוקס וואן, ואדם ססלר עם ציון נדיר של 5/5. ל PC אין עדיין ביקורות

Titanfall מסתמן כאחד המועמדים הראשונים לתואר משחק השנה. אין פה הגזמה, כי מבחינה טכנית הוא מחזיק בממוצע הביקורות הגבוה ביותר כרגע, לאקסבוקס One. הממוצע שעומד על 88 מתוך פחות מ 30 ביקורות, לא עשוי להשתנות משמעותית כשישוחררו כל השאר. נמתין לראות גם מה יביאו איתן ביקורות גרסת ה PC של המשחק, אך בינתיים, הביקורות הראשונות לאחד המשחקים הגדולים והמבטיחים של שנת 2014, Titanfall!

[dropcap]כ[/dropcap]ריס ווטרס מגיימספוט העניק לטייטנפול ציון מעולה של 9/10, כי ככה זה כשאתה עושה משהו קיים בצורה מקצועית ומצליח אפילו לרענן אותו עם משהו חדש:

ניסיון העל של Titanfall הוא התחדשות והתחזקות ז'אנר וסגנון קיימים. ריצה המהירה, ארסנל נשקים, מצבי משחק, ועוד נגזרים של חלק ממשחקי היריות המקוונים המצליחים ביותר של השנים האחרונות (CoD), הצליח. המשחק הצליח להמציא מחדש את הדרך בה אתה זז, Titanfall ממציא מחדש את ההרגשה של לשחק משחק יריות תחרותי.

titanfall GS reviews

 

טיטנפול ביקורות ראשונות [dropcap]ה[/dropcap]אתר פוליגון העניק לטייטנפול ציון דומה של 9/10 והתמקד לא מעט בהשוואה למשחק אחר, אותו פיתחו אותם אנשים Call of Duty: Modern Warfare ב 2007, תחת המפתחת Infinity Ward שמאז המשחק האגדי ההוא (CoD4), ביצעה בעיקר שינויים קוסמטיים קלים

Titanfall אמנם, לא מסמן את המהפיכה או אותו סוג של שינוי שהביאה התת סדרה Modern Warfare, אבל מה שריספאון הצליחה להביא זה את הפוטנציאל שלה לדבר הגדול הבא בז'אנר ה FPS

 

[dropcap]א[/dropcap]דם ססלר מ Rev3Games העניק למשחק ציון מושלם! 5/5 זה לא ציון של מה בכך ויש כאן הכרזה לא קטנה, שטייטנפול יחזיר לחיים את ה Fun שאבד במשחקי היריות בגוף ראשון ברשת

TITANFALL Adam Sessler Review

[dropcap]א[/dropcap]תר הטריילרים הפופולרי GameTrailers העניק למשחק ציון גבוה של 9.3/10 כשכל אלמנט במשחק זוכה לתשבוחות, ואם המשחק לא מגדיר מחדש את הז'אנר בגוף הראשון, הוא בהחלט מאיים על הסטטוס קוו שלו:

בסופו של הדבר, Titanfall מציג אוסף של מפות מדהימות, מעוצבות היטב במצב מרובה משתתפים, עם מגוון רחב של מצבי משחק משתנים. זה משחק שאפתן בהיבטים מסוימים, עם כוריאוגרפיה מאוזנת בשדה הקרב שלו. אם אתם מחפשים חוויה מונחת סיפור, חפשו במקום אחר. אם אתם מחפשים משחק יריות מולטיפלייר, Titanfall יספק ואף יפתיע אתכם.

[divider]

אלה הציונים והביקורות הראשונות והעיקריות כרגע לגרסת Xbox One

Titanfall שוחרר היום בארצות הברית לאקסבוקס One ולמחשב האישי, וביום חמישי (13.3) ישוחרר אצלנו. ב 28.3 הוא צפוי להשתחרר גם לאקסבוקס 360.

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
3 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפה בכל התגובות

זה אמיתי שמשחק כזה רק מולוטי פלייר?
ידוע לכם האם יצא סינגל פלייר?

אין סינגלפלייר בדוק.
רק מולטי ואם הבנתי נכון יהיה במולטי סיפור או משהו כזה אבל בתאכלס זה רק מולטי

זה מולטי פלייר עם אלמנטים של קמפיין