MGS5 Vs. MGS4 – השוואה בין שני דורות

מטאל גיר סוליד 4 נראה מדהים בזמנו, ואחרי 6 שנים מגיע לשכונה מטאל גיר סוליד חדש, בשני חלקים. השוואה גראפית מתבקשת

בעוד עשרה ימים בדיוק, יגיע אלינו אחד המשחקים הגדולים של חודש מרץ ולדעתי גם הגדולים של השנה, הפרולוג "מטאל גיר סוליד 5: גראונד זירוס". למרות שהמשחק מפותח גם לדור הקודם, עיקר תשומת הלב בפיתוח התמקדה בדור הקונסולות החדש באמצעות המנוע הריאליסטי של היידאו קוז'ימה (מנוע 'שועל'). בפעם האחרונה שמשחק בסדרת מטאל גיר זכה לציונים כמעט מושלמים היה לפני 6 שנים, עם המשחק המדהים Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots, שעד היום נחשב בעיניי ובעיני רבים, כאחד המשחקים הטובים בסדרה, ומה שבטוח הכי טוב ל PS3 🙂 .

שש שנים עברו, דור קונסולות חדש הגיע וזה הזמן לבדוק אם מטאל גיר סוליד 4 הזדקן יפה, ועדיין שומר על פאסון גרפי, או אולי הוא כבר נראה מיושן?

mgs 4 1

[divider]

mgs 4 2

mgs v 2

[divider]

mgs 4 4

mgs v 4

[divider]

mgs v 3

[divider]

mgs v 5

המנוע החדש של קוז'ימה נראה יפה יותר, והתוספת של הצבעים החיים במטאל גיר סוליד 5, לעומת הגוונים החומים משהו של הקודם, עושה נפלאות לגרפיקה. קחו בחשבון שהתמונות של MGS4 עברו מתיחה ל 1080P (המשחק רץ בזמנו על 1024×768), לעומת MGS5 שרץ טבעי על רזולווציית FHD.

קוז'ימה עדכן לאחרונה את כל הרזולוציות והפריימים לשניה שירוץ MGS5 בכל הפלטפורמות: אקסבוקס וואן תסתפק רק ב 720p לעומת הפלייסטיישן 4 שתרוץ על רזולוציה 1080p

רזולוציה אקסבוקס פלייסטיישן 2014

מקור: worldsfactory

[divider]

 

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
3 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

לראות ולא להאמין. מדהים.

שני דורות*

שיפור יפה!.