שוד ושבר: כל הביקורות של Thief כבר כאן

Thief-Review-Round-Up

ביקורות מאוד מעורבות לגנב מספר 4, האיתחול החדש לסדרת ההתגנבות מבית איידוס מונטריאול. האתרים הגדולים מעניקים למשחק ציון נמוך מ 7, ובסך הכל זה ממוצע הציונים פחות או יותר של כל הביקורות. שבע לגנב ארבע נחשב לציון לא מספיק, הציון הנמוך ביותר משמעותית מבין כל כותרי הסדרה.

Thief נחת באמריקה, שלושה ימים לפני שיעשה זאת אצלנו באירופה, ונראה שמדובר בנחיתה מעט כואבת. המשחק, נצר לשושלת סדרת ההתגנבות שמהווה איתחול לסדרה כולה, הבטיח להחזיר לקדמת הבמה את אחד הזכיונות הגדולים והפופולרים של הז’אנר, בעיתוי נוח ובסמוך להצלחתו של המשחק הפנטסטי Dishonored. על פי הביקורות, 2012 היתה שנה טובה יותר למתגנבים ( Dishonored זכה לממוצע 90) והאתחול של Thief נתקל במכשולים גבוהים של מבקרי המשחקים הגדולים, למרות הציון הראשון (90) של PlayMania שלא ניבא את המשך הביקורות. אז מה חושבים המבקרים על המשחק?

המבקר המוערך של האתר גיימספוט העניק למשחק ציון נמוך. 6/10 בסולם קווין ואנאורד למשחק שלטענתו די שבור:

כזה הוא הטבע הסוער של גנב, משחק מגושם, מסקרן, חפוז, אטמוספרה של התגנבות שחלקיו וחוסר העקביות שלו, לא נותן לך ברירה אלא להיכנע לגחמותיו

Thief ביקורות למשחק

באתר גיימינג ענק אחר, דן סטפלטון מ IGN העניק למשחק ציון נמוך של 6.8/10, ולצד תשבוחות על מכניקת ההתגנבות, שאר האלמנטים החשובים במשחק לוקים בחסר:

ל Thief יש מכניקת התגנבות חזקה ולהצליח לצאת עם שלל גדול באופן סמוי יכול להיות אתגר עצום, אבל מפת העיר (city hub) מעצבנת,  הסיפור חלש, הדמויות משעממות, ואפילו גארט בעצמו לא מרגיש כזה ‘מאסטר גנב’. התעלמות מהסיפור ובחירה במשימות הצד הטובות ביותר היא הדרך הטובה ביותר להתקרב אליו.

THIEF IGN REVIEW

אדם ססלר מ Rev3Gamesהעניק למשחק ציון 3/5 ולמרות העיצוב ומשחקיות הדמות הראשית שראויה לציון, יש למשחק בעיות והפוטנציאל שלו פשוט מפוספס.

Thief review אדם ססלר

קרן אור מגיעה מהמגזין גיימאינפורמר שמעניק למשחק ציון 80. הביקורת של בן ריבס מבטיחה לשחקני האסכולה הישנה הנאה, למרות כמה בעיות שנובעות מהישענות על אותה אסכולה

אם אתה מאלה ששומרים את המשחק כל כמה דקות כדי ליהנות ממשחק התגנבות בקצב איטי יותר, Thief מתגמל אותך עם שפע של רגעים כל כך מתוחים שאתה יכול לתפוס את עצמך מחזיק את נשימתך. Eidos דבקה באופן הדוק לשורשים של הסדרה, וכתוצאה מכך, האתחול מחדש סובל מבעיות קלאסיות כמו קרב פשטני וניסוי וטעייה. עם זאת, המשחק הזה הוא פנינה שחובבי ז’אנר ההתגנבות צריכים להוסיף לאוסף שלהם.

גנב 4 ביקורות למשחק

גם האתר פיסי-גיימר העניק למשחק ציון דומה ( 79 ) אך למרות הציון, המשחק לא מימש את הפוטנציאל שלו וכותר ההמשך מאכזב בחוסר העקביות שבו:

Thief review pc

בין אם נותרתם עם לב שבור או סתם מאוכזבים מהתחושה המבולבלת של Thief, עדיין מדובר במשחק התגנבות הגון שמרגיש נחמד לשחק, ושעשוי להספיק עבור רבים, ללא כל חשש.

תזכורת לביקורת הראשונה של מגזין הגיימינג הספרדי PlayMania. הציון הוא 90 :

הטוב:
אלמנט ההתגנבות
שליטת חלקה וזורמת עם הרבה אפשרויות
עיצוב אסתטי
סאונד

הרע:
לפעמים ה AI פשוט עיוור,
קצב נופל בשליש האחרון של המשחק
זמני טעינה
———
גרפיקה: 88
סאונד: 90
גיימפליי: 92
דורציה: 86
ציון סופי: 90 מתוך 100

[divider]

להלן שלל הביקורות למשחק Thief :

Thief שוחרר היום באמריקה וישוחרר אצלנו ב 28 לפברואר לקונסולות Playstation 3, Playstation 4, Xbox 360, Xbox One וגם למחשב האישי. זה טריילר ההשקה:

[divider]

 

Review Overview

ממוצע ביקורות Xbox One - 7
ממוצע ביקורות PS4 - 6.9
ממוצע ביקורות PC - 7.2

7

ממוצע ביקורות

User Rating: 4.74 ( 1 votes)

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
3 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

הציונים מבעאסים תחתתתת

טוב, זה FAIL, FAIL חזק…

כמה ציפיות כמה אכזבות