"בית מחולק": תאריך יציאה לפרק השני של The Walking Dead: Season Two

url

המשחק מונע-הרגש המשובח של חברת טלטייל חוזר והוא ממש מעבר לפינה, עם זומבים.

נראה כי התחזית לחודש הבא כוללת מבול של משחקים משובחים ואיכותיים: דארק סולס 2, טיטאנפול, אינפיימוס: בני שני, ואלה רק חלק! וחברת טלטייל שמחהלבשר לנו שהיא זו שתתחיל את החודש הענק הזה עם הפרק השני של המתים המהלכים: עונה שניה, אשר עתיד לצאת ב-4 בחודש, למחשב האישי, האקס-בוקס 360, והפלייסטיישן 3.

טלטייל גם סיפקה מידע בנוגע לגרסאות הפלייסטיישן ויטה של פרק 2 בנוסף לפרק הראשון, ושני הפרקים ישוחררו יחד בסוף החודש, כאשר כל פרק יעלה בסביבות ה-5 דולרים. הפרק הראשון של העונה השניה, הנקרא "כל מה שנשאר" שוחרר ב-17 בדצמבר, שנה שעברה, וזכה לביקורות חיוביות ברובן (אך נמוכות מאלו של פרקים קודמים), כולל ציון של 86 אצלנו.

maxresdefault

הפרק השני, יקרא "בית מחולק" (A House Divided) וימשיך את עלילותיה של קלמנטיין לאחר סיום העונה הראשונה. לפני מספר שבועות טלטייל שחררה את הפרק השני במשחק החדש ביותר שלה: "הזאב שבינינו", ובמקביל החברה עובדת על מספר משחקים אפיזודיים חדשים, כולל משחק ספין-אוף לזיכיון בורדרלנדס.

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
4 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

מתי הם כבר ישחררו את המשחק של משחקי הכס?!#?@!#?@ אני רוצה כבר לעשות pre order!!

עדיף מאוחר ומלוטש מאשר מוקדם ולא-בשל. טלטייל לקחו יותר מידי פרויקטים על עצמם, וכפי הנראה, עבודה על משחקי הכס לא תתחיל עד שהם יסיימו את המתים המהלכים 2 ואת הזאב שבינינו.

חכה ואל תדאג, לדברים הכי טובים לוקח זמן עד שהם יוצאים, אלא אם כן זה דיוק ניוקם, אז כדאי לחשוש.

חחחח דיוק ניוקם

15 פאקינ' שנים בפיתוח!

4
0
נשמח לשמוע דעתכם, לחצו לתגובה!x