Sniper Elite 3 – פרטים חדשים על ה X-Ray קיל קאם

סנייפר עלית 3 מבטיח להביא איתו שינויים ושיפורים רבים, כמו גרפיקה, מכניקת התגנבות ועולם פתוח יותר. גם מצלמת ה X-Ray המפורסמת תהיה מפורטת יותר

קילקאם ה X-Ray המפורסם בסדרת סנייפר עלית, יהיה הרבה יותר מפורט במשחק הבא בסדרה, לעומת המשחקים הקודמים. מערכת 'הצילום-הרג' החדשה, על פי ז'אן בטיסט בולקטו מחברת רביליון, תהיה רמה אחת מעל הכותרים הקודמים בסדרה, ותכניס לראשונה גם אפשרות לקיל-קאם על רכבים, לא רק אויבים:

אתה יכול להשתמש במערכת לא רק על אנשים, אלא גם על כלי רכב. כעת אנו מציגים את החלק הפנימי של מנועים, מיכלי הדלק , הנהג , חביות נפץ. הריגת אנשים, תהיה הרבה יותר מפורטת, יותר חלקים , זה יותר אורגני ומדויק באזורי השריר.

סנייפר עלית 3 קיל קאם

סנייפר עלית 3 הוכרז לפני כשנה, אך מאז די נחבא אל הכלים ורק באוקטובר האחרון זכינו לראות טריילר בכורה, סינמטי. הטריילר לא הציג דבר חדש, מלבד העובדה שהמשחק יקח אותנו הפעם לאפריקה ושהחברה ויתרה על ה "V" המיותר בשמות הכותרים שלה (האחרון, Sniper Elite V2). השבוע החליטה '505 גיימס' להתעורר, אולי לקראת הכרזה על תאריך יציאה,  ושוחררו כבר 3 טריילרים שמכילים גיימפליי, פרטים על המולטי ועוד. צפו בטריילר המשחקיות תחילה:

רביליון, חברת הפיתוח של המשחק הבא בסדרה, מבטיחה כי השיפורים יגיעו מכל עבר. מכניקת ההתגנבות של המשחק שופרה, המשחק יהיה יותר עולם פתוח, ולא משימות תבנית שאין יותר מדרך אחת לסיים אותן, וכמובן בהיבט הויזואלי, החברה מדברת על משחק לדור הבא, אפקטים, קיל-קם, גרפיקה מערכת תאורה ושאר ירקות שיפנקו לכם את העיניים:

אונליין

טים ג'ונס, מנהל הקריאטיב של המשחק, מגלה בסרטון חדש מעט פרטים על מצב המולטיפלייר של סנייפר עלית 3. משחק האונליין יכיל עד 12 שחקנים (כמו בטייטנפול), ויהיה גם מצב קו-אופ בו תוכלו לשחק עם חברים במצב הקמפיין, או במצבי הישרדות כמו Survival ו Overwatch.

נקודות XP נרכשות גם במצב הסינגל וגם (כמובן) במצב המולטיפלייר, בעזרתן תוכלו לעלות דרגות ולשדרג את החייל שלכם.

סנייפר עלית 3, מתוכנן לשחרור במהלך השנה ל Xbox One, Xbox360, פלייסטיישן 4, פלייסטיישן 3 ו-PC.

מקור: vg247 | gamingbolt

[divider]

 

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
1 תגובה
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

ניראה מבטיח! איזה כיף שיוצאים גם משחקים איכותיים פה ושם!! 🙂