אקסלוסיבים לשחקן יחיד: המסדר 1886 ואינפיימוס בן שני לא יכילו מצבי מולטיפלייר

url
שניים מהאקסקלוסיבים החמים ביותר של סוני לשנה הקרובה לא מכילים מצב מולטיפלייר ויהיו משחקי סינגל-פלייר בלבד; המסדר 1886 ואינפיימוס בןשני שניהם מתוכננים להיות הרפתקאות לשחקן אחד, כאשר מפתחי "המסדר" טוענים שהם מעדיפים לעשות סינגל איכותי מאשר סינגל ומולטיפלייר ממוצעים. עשו בחכמה.

מוקדם יותר השנה, הודיע במאי הפיתוח של אינפיימוס: בן שני (InFamous: Second Son), קן שראם, שהמשחק החדש מבית סאקר פאנץ' הוא, בדומה לקודמיו, משחק סינגל-פלייר בלבד, עם עולם שעוצב במיוחד לכך. כעת מודיע הקצין הטכני של חברת רדי אט דון, אנדראה פזינו (גם אחד ממקימי החברה), שגם המשחק שלהם, המסדר 1886, יכיל אך ורק קמפיין לשחקן יחיד.

בדור חדש של קונסולות, הדורש תשלום תמידי על מנת לשחק משחקי מולטי, עומדים המסדר ואינפיימוס כברכה לשחקנים שלא מעוניינים במולטי. מבין אוקינוס האקסקלוסיבים שמתוכננים לצאת כחלק מהמלחמה הנצחית בין סוני לבין מיקרוסופט (שהתחמשה עם גירס), מדובר בשניים מתוך ארבעת המשחקים המצופים ביותר של הפלייסטיישן 4 לתקופת 2014/2015, ביחד עם דרייב-קלאב (אשר היה אמור להיות משחק השקה לקונסולה החדשה) ועם הכותר הבא בזיכיון אנצ'רטד האיכותי מבית נאוטי דוג.

infamous__second_son_wallpaper_by_trevinoss97-d5vrm2t

שראם לא הסביר מדוע המשחק לא יכיל מצב מולטיפלייר, וצריך לזכור ששני המשחקים הקודמים בסדרה גם לא הכילו מולטי, כך שזה לא היה אמור להפתיע אף אחד. לעומתו, פזינו הסביר שהמסדר לא יכיל מצב מולטיפלייר כי הם מעדיפים ליצור סינגל-פלייר טוב מאשר ליצור סינגל ומולטי גרועים. בסך הכל מדובר בהחלטה טובה מצד שני המפתחים, להשקיע את המירב בסינגל ולא ליצור מצב מולטיפלייר "simply for the sake of having a multiplayer mode". בהתחשב ברקרד של סאקר פאנץ', אשר נמצאת בבעלות סוני, ורדי אט דון, חברה עצמאית שעובדת כמעט בלעדית עם סוני (מפתיע שעוד לא קנו אותה…), אפשר לצפות לחוויות גיימינג מושקעות וכיפיות.

בנוסף נחשף שהמסדר ירוץ על 30 פריימים לשנייה וב1080p, במטרה להציג חוויה קולנועית חלקה.

url

אינפיימוס: בן שני צפוי להשתחרר ב21 במרץ השנה. כרגע עוד אין תאריך מדויק, אך חברת רדי אט דאון הודיעה שהמסדר: 1886 ישוחרר במהלך הסתיו של 2014. לא צריך להוסיף ששני הכותרים ישוחררו על הפלייסטיישן 4.

מקור: איי-ג'י-אן

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
7 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

מעדיף סינגל מושקע וארוך מסינגל של שעתיים שלוש+מולטי

assassin's creed צריך להיות משחק סינגל בלבד שילמדו מהם יוביסופט

לומר את האמת לאססינס קריד יש מולטיפלייר מעולה ויחודי.

יש למשחק הזה חרה מולטי יש לו את המולטי הכי מיותר בעולם עד אפשר להבין למה הסדרה הדרדרה עד שהגיע AC4

FACEPALM

למה אני בכלל טורח…

באסה שאין אונליין לאינפמוס 🙁

לא מפתיע, חוץ מסליי 3 (אם אני לא טועה), כל המשחקים שסאקר פאנץ' יצרה היו רק משחקי סינגלפלייר.