היילו הבא "ידהים ויהמם" את העולם

Halo_Xbox_One_5

מיקרוסופט עדיין לא חשפה את היילו הבא במלוא הדרו, אבל 2 משרות שפורסמו באתר החברה מהוות הצהרת כוונות לדור הבא של הסדרה

היילו 5 , כנראה הולך להיות השם של הכותר הבא בסדרת ה FPS המצליחה של מיקרוסופט, שצפוי להמשיך את עלילותיהם של מאסטר צ'יפ וידידתו הזעירה, קורטנה מ'היילו 4'. אחרי שחברת הפיתוח המשובחת באנג'י, הותירה מאחוריה את מורשת סדרת משחקי Halo, והעבירה את המושכות לחברת 343Industries ועברה לפרויקט הגדול הבא שלה, Destiny, מיקרוסופט רוצה להביא את הסדרה לדור הבא, ויז'ואלית.

שתי משרות שהתפרסמו באתר הקריירה של מיקרוסופט מצביעות על כך שהיילו הבא מתוכנן להדהים את העולם, ולהכניס את כולם להלם, כלומר אותנו הגיימרים. החברה מחפשת מהנדס פיתוח תוכנה ומהנדס גרפיקה שיעזרו לדחוף את גבולות הגרפיקה והאודיו של המשחק הבא, ויצטרפו לצוות הפיתוח שממוקם ברדמונד, שידועה בעיקר במתחם משרדי הנהלת חברת התוכנה הגדולה בעולם, מיקרוסופט.

חברת 343 תעשיות מחפשת מהנדס גרפיקה יוצא מגדר הרגיל, כדי להשלים את צוות הגרפיקה עטור הפרסים שלה. על מהנדס זה ליישם תכונות חדשניות לעתיד של Halo, ולתמוך בצוותים פנימיים אחרים….המועמד האידיאלי צריך להביא איתו תשוקה ותכונות שידהימו ויכניסו להלם גיימרים ברחבי העולם 

לפני כחודש , דיווחנו על כך ששחקן היילו מקצועי הצטרף רשמית לצוות הפיתוח של המשחק, שעד כה לא ידוע עליו יותר מדי, למרות שכבר שוחרר לו טיזר ראשון בתערוכת 2013 E3. הטיזר קצר שלא חשף דבר, מלבד העובדה שמאסטר צ'יף הולך לחזור אלינו בשנת 2014, כשעל פי השמועות האחרונות נדחה ל 2015. קשה להאמין שמיקרוסופט תדחה כותר אקסלוסיבי כמו היילו בשנה הראשונה של קונסולת הדור הבא שלה, Xbox One.

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
3 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

איך ידהים אם רץ על XBOX , אם במדהים עסיקינן אלה רק גרסאות המחשב של the division
וget even

ירוץ על אקסבוקס וואן, עשוי להפתיע

בטח…אחרי שיכוצוו לו את החיים של הגרפיקה
(titabfall בקושי רץ-אז בשביל משחק שידיהים את העולם צריך יותר מtitanfall…..)