שער מגזין גיימאינפורמר לחודש מרץ: כל מה שרציתם לדעת על מטאל גיר סוליד 5

 

251_5F00_cov_5F00_l
"מפוקס שני פנטומים נולדו…": המגזין הפופולרי גיימאינפורמר חושף את שער גיליון חודש מרץ 2014 שלו: כל מה שרציתם (ואתם צריכים) לדעת על מטאל גיר סוליד 5, גראונד זירוס, כאב הפנטום, וההיסטוריה והעתיד של היוצר הידאו קוג'ימה.

מבין עשרות (מאות?) המשחקים העומדים לבוא בשנת 2014, יש משחק אחד שהוכיח עצמו להיות אחד המצופים והמבטיחים ביותר: מטאל גיר סוליד 5. המשחק, החמישי בסדרה הראשית, מתוכנן להיות האחרון בו ייקח חלק פעיל היוצר המקורי של הזיכיון: הידאו קוג'ימה. קוג'י שלנו הוא בחור מדהים, והוא יודע שאם כבר לעזוב את סדרתו האהובה, אז הוא יעזוב אותה בפיצוץ. גדול. הוא גם לא צריך לחשוש מ-5 גדול אחר.

ואיזה פיצוץ זה… סוליד 5 הוא משחק כל-כך גדול, שהוא מחולק לשני חלקים: הפרולוג "גראונד זירוס", והחלק העיקרי, "כאב הפנטום". לא מזמן נחשף כי גראונד זירוס ישוחרר ב-18 במרץ. לכבוד המאורע המשמח, המגזין הפופולרי גיימאינפורמר, הזכור לרוב הקוראים מפרשת "הסקירה הקוטלת" על רייס, חשף שהגיליון הבא של המגזין יעסוק בשני כותרי הסוליד 5 ובחייו של קוג'ימה.

העטיפה נוצרה על ידי לא אחר מאשר יוז'י שינקאווה, האדם העומד מאחורי מרבית העיצובים של הדמויות, הנשקים והמקומות בסדרת מטאל גיר. העטיפה מציגה לנו בצד ימין את דמותו של נייקד סנייק/ביג בוס/פאנישד סנייק, הפרוטגוניסט הראשי של המשחק, רץ עם אקדח. הצד השמאלי יותר של העטיפה מציגה את מי שחושבים להיות הנבל הראשי של עלילת המשחק(ים): סקאל פייס (אל תסתכלו עליי, קוג'י בחר את זה…), מלווה במספר מחייליו, השייכים לארגון XOF המסתורי, העומד בפני רוב האירועים שיתרחשו בסוליד 5, בין היתר בהשמדת הבסיס של ביג בוס מהמשחק הקודם (מטאל גיר סוליד: הולך השלום).

metal-gear

כפי שהוזכר קודם לכן, מטאל גיר סוליד: גראונד זירוס צפוי להשתחרר ב-18 במרץ 2014, ולמרות שכרגע אין מידע לגבי תאריך שחרורו של כאב הפנטום, ניתן לשער כי המשחק ישוחרר בסוף 2014/תחילת 2015. שני החלקים ישוחררו לקונסולות הדור השביעי, לקונסולות 'הדור הבא', ולמחשב.

מקור: גיימאינפורמר

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
3 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

יהיה מולטי?

קראתי איפשהו שהפרולוג הוא רק שעתיים?
אתם יכולים לאשר את זה?

אלו היו שקרים. גראונד זירוס יהיה יותר ארוך.