בובי קוטיק: "קול אוף דיוטי הבא יהיה אחד הטובים בסדרה"

Sledgehammer-Call-of-Duty-2014

הכותר הבא בסדרת קול אוף דיוטי, שמפותח על-ידי חברת סלדג'האמר, יהיה אחד הטובים בסדרה, אם לא "ה"טוב מכולם. כך טוען מנכ"ל אקטיוויז'ן

בובי קוטיק, מנכ"ל חברת אקטיוויז'ן-בליזארד, שנעלם לאחרונה מהרדאר, חוזר כהרגלו לקדמת הבמה בתקופת פרסום הדוחות של החברה. אחרי שהכריז כי Destiny של באנג'י יהיה משחק ה IP החדש הגדול בהיסטוריה, הוא מנצל את ההזדמנות להכריז כי גם הכותר הבא בסדרת Call of Duty, שמפותח ע"י חברת סלאדג'האמר, הולך להיות אחד המשחקים הטובים בסדרה, אם לא הטוב ביותר.

חברת סלדג'האמר כידוע, היתה שותפתה של אינפיניטי וורד בפיתוח מודרן וורפר 3, למרות שלא היה לה נסיון קודם במשחקי יריות בגוף ראשון. בדומה לחברת 343industries שקיבלה על עצמה את פיתוח 'היילו 4' אחרי שנים שבאנג'י עשתה זאת (ועבר לדסטיני), כך מקבלת סלדג'האמר הזדמנות להוכיח שהיא מסוגלת להעמיד כותר קול אוף דיוטי ראוי.

אין עדיין פרטים על קול אוף דיוטי הבא, אבל חברת סלדג'האמר רמזה כי בדומה לקול אוף דיוטי גוסטס, היא עשויה לקחת את הסדרה לעידן חדש, שיציע כנראה עלילה חדשה שאינה קשור לזו של בלאק אופס  2 או רוחות רפאים. השאלה הגדולה היא אם סוף סוף יקחו את הסדרה הזאת לדור הבא ברצינות, עם מנוע חדש ולא מנוע משופץ. קשה להאמין שזה יקרה השנה, אולי זו הסיבה שאקטיוויז'ן החליטה לקחת חברת פיתוח שלישית, כדי לאפשר לאינפיניטי וורד לעבוד בשקט על מנוע הדור הבא של CoD.

אפשר רק לנחש, בהתבסס על העבר, שקול אוף דיוטי הבא יוכרז רשמית לקראת תערוכת E3 2014, חודשיים אחרי כן ייחשף המולטיפלייר והמשחק ישוחרר בנובמבר, 2014.

מקור: vg247

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
4 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

הייתי ממליץ למנכ"ל המכובד : "פחות דיבורים ויותר, פחות דיבורים"

סיימון אחשלי המלך תיתקן את השורה קשה להאמין שזה יקרה הזנה חח

על מה אתה מדבר?
תוקן! תודה שימי 🙂

חחחח כל שנה אותו סיפור של קוקי

4
0
נשמח לשמוע דעתכם, לחצו לתגובה!x