סוני: "נמשיך לתמוך ב PS3 לפחות עוד 3-4 שנים"

ps3 משך חיים

בעלי פלייסטיישן 3 יכולים להיות אופטימים, כי סוני עדיין מרגישה מחוייבת כלפי עשרות מיליוני הגיימרים ברחבי העולם ומבטיחה תמיכה של  עוד 3-4 שנים

ג'ון קולר , ראש אגף השיווק חטיבת הקונסולה של סוני, הצהיר כי התמיכה בקונסולת הפלייסטיישן 3 לא תיעלם כל כך מהר, והיא תימשך לעוד שלוש עד ארבע שנים, קרי, גיימרים עדיין יכולים לצפות לכמה השקות משחקי וידאו גדולות ובלעדיות לקונסולה זו.

קולר התראיין לאתר גיימספוט אמר:

אנחנו בסוני מאמינים שלפלטפורמה הזו יש עדיין מספיק זמן לחיות, ותצביע על כך העובדה שיש לנו ליין-אפ של משחקים טובים השנה ומערך משחקים טובים גם לשנה הבאה. אנחנו באמת צריכים לשמור על PS3 בחיים, וכדי לעשות את זה, אנחנו עובדים על קידום התוכן שלה.

ברור לכולנו שהעתיד של סוני הוא הפלייסטיישן 4, ורוב המשאבים של החברה מתמקדים בקונסולה הזו ובמלחמה הנצחית מול מיקרוסופט. אבל, אסור לשכוח את בסיס הצרכנים הענק של ה PS3, כשמדובר על יותר מ 70 מיליון קונסולות מותקנות. לא חסר חברות פיתוח ומפיצות שיקפצו על בסיס חזק כזה של גיימרים ויפתחו עדיין משחקים גם לקונסולה "הישנה" של סוני.

עם העתיד של שירות ההזרמה, PlayStation Now שהוכרז בחודש שעבר ושה PS3 הוא חלק חשוב בו, בעלי הקונסולה הותיקה יכולים להיות רגועים. בשנה הקרובה, שחקני פלייסטיישן 3 יקבלו גישה למשחקים כמו:

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות
0
נשמח לשמוע דעתכם, לחצו לתגובה!x