משחק FPS שאתם לא מכירים הכניס כמיליארד דולר ב 2013

CrossFire_F2P-fps_game

האתר SuperData חשף אמש את רשימת עשרת המשחקים החינמיים שהכניסו הכי הרבה באמצעות מיקרו-רכישות, LoL לא במקום ראשון, MapleStory במקום הרביעי וגם ל-Valve יש נציגות עם  Team Fortress 2. הדו"ח חושף כי במקום הראשון מוביל משחק יריות חינמי למחשב בשם CrossFire שהכניס ב 2013 קרוב למיליארד דולר. WoW (במקום השביעי

על פי האתר SuperData שמרכז סטטיסטיקות של מכירות משחקים דיגיטליים (הורדה), שוק משחקי האונליין החינמיים באמריקה, משחקים המכילים מערכת מיקרו תשלומים, גדל בשנה החולפת בשיעור של 45%, לעומת שוק משחקי המובייל שצמח בשיעור של 29%. שוק המשחקים החברתיים (פייסבוק), צנח ב 22%.

ממיקרו למאות מיליוני דולרים

המשחק שהכניס הכי הרבה כסף בשנת 2013, הוא משחק היריות החינמי CrossFire שהכניס 957 מיליון דולר. את המשחק הזה לא כולם מכירים מאחר והוא לא זכה לפופולריות יתירה אצלנו, אולי כי הוא מזכיר מאוד משחקים בסדרת קונטר סטרייק, וגיימרים מעדיפים להיצמד למקור.  את CrossFire פיתחה החברה הדרום קוריאנית SmileGate והוא שוחרר למזרח ב 2007 וכעבור שנתיים הגיע למערב. את המקום השני תופס משחק הרבה יותר מוכר אצלנו, 'ליגת האגדות', או אם תרצו LoL, משחק אסטרטגיה בזמן אמת מרובה משתתפים ברשת שהכניס 624 מיליון דולר.

את המקום השלישי תופס עוד משחק שספק אם רובכם מכירים, Dungeon Fighter Online, משחק beat ’em up מרובה משתתפים ברשת, שהכניס  427 מיליון דולר. את המשחק פיתחה חברת Neople ומפיצה אותו נקסון (Nexon), שמפיצה גם את מייפל סטורי (Maplestory) שבמקום החמישי.

יש לציין כי המספרים הללו הם נתוני מכירות של מערכת המיקרו תשלומים בלבד, כלומר במשחק כמו World of Warcraft שנמצא שביעי ברשימה, המספרים מתייחסים למכירות אלו ולא למכירות העיקריות של המשחק (מנוי חודשי).

מצעד המכירות של עשרת הגדולים:

[divider]

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות