שיא עולם חדש: מחסנית נינטנדו נדירה נמכרה ב 99 אלף דולר!

nintendo-world-championship-NES 1990

רוצו לחפש מחסניות נינטנדו במחסן, כי מישהו שילם על אחת כזו כ 350 אלף שקל במכירה פומבית

בשבוע שעבר הוצעה למכירה פומבית באיביי מחסנית נינטנדו NES נדירה של Nintendo World Championship משנת 1990, במחיר התחלתי של 5000 דולרים. 72 קונים פוטנציאלים שהציעו 328 הצעות, הביאו את המחסנית הנדירה הזו של נינטנדו למחיר לא שפוי של 99,902 $. טוב, בכל זאת מדובר במחסנית אחת מתוך 116 עותקים הקיימים בעולם.

מכירת המחסנית הזו במחיר הדי משוגע הזה, הצליחה לשבור את שיא העולם הקודם למשחקי וידאו היקרים ביותר. השיא הקודם שייך למחסנית נדירה של המשחק זלדה, שנמכרה תמורת 55 אלף דולר בשנת 2012.

המשחק היקר בעולם

למה כזה יקר?

המחסנית Nintendo World Championship ניתנה כפרס של טורניר משחקים פופולרי של נינטנדו שהתקיימה ב 30 ערים בארה"ב בשנת 1990, וזימנה לטורנירים כל שחקן שרצה להוכיח שהוא 'השחקן הכי טוב בעולם",  שחקנים היו צריכים לקבל את הציון הטוב ביותר בגרסאות הדמו של משחקים כמו טטריס, סופר מריו ו Rad Racer במגבלת זמן של שש דקות .

בסוף כל טורניר ,הזוכים של כל אחת משלוש קבוצות גיל קיבלו עותק אפור של מחסנית אליפות העולם, כלומר, אם תעשו חשבון פשוט תקבלו שיש רק 90 מחסניות כאלה, אז איפה עוד 26 עותקים אתם שואלים?

nintendo-world-championship-GOLD-1990

קיימת גם גרסת זהב נדירה יותר שניתנה למי שזכה בתחרות לקידום מכירות שהתקיימה בין דפיו של המגזין Nintendo Power Magazine. נינטנדו ייצרה רק 26 עותקים של מהדורת הזהב , אז תדמיינו מחיר של מחסנית כזו.

מזל טוב לשיאן העולם החדש, שעתיד להחזיק ביד את משחק הווידאו הכי היקר בעולם. ניחוש פרוע שלי, לא מדובר בישראלי…

מקור: gamerheadlines

[divider]

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות
0
נשמח לשמוע דעתכם, לחצו לתגובה!x