מיקרוסופט רוכשת את הזכויות של Gears of War

Microsoft-Studios-acquires-rights-to-Gears-of-War-franchise

חברת Epic Games נפרדת מהזיכיון והזכויות למותג Gears of War אחרי שמיקרוסופט רוכשת אותם ממנה בסכום שלא פורסם. המשמעות המיידית: קונסולת פלייסטיישן לעולם לא תזכה לכותר בסדרה, וגם כותר חדש לסדרה יזכה לחשיפה בקרוב

הכרזה גדולה ומשמעותית מגיעה הלילה ממיקרוסופט, כשהחברה מכריזה כי היא קנתה את הזכויות של Gears of War כך שזיכיון שהיה שייך לחברת אפיק גיימס, הופך לקניינה הבלעדי של אולפני מיקרוסופט. חברת Black Tusk תהיה אחראית על פיתוח כותרי העתיד של הסדרה כשבקרוב ניחשף לכותר חדש.
גירס אוף וור הוא אחד הזיכיונות המכניסים ביותר למיקרוסופט כשמדובר בקונסולה הקודמת שלה, אקסבוקס 360. מיקרוסופט מדווחת כי בסך הכל הסדרה מכרה מעל 22 מיליון עותקים עם הכנסות של למעלה ממיליארד דולר, למרות חולשתו של הכותר האחרון Gears of War: Judgment.

מעבר למשמעות ההודעה שלבטח משמחת את מעריצי הסדרה כשעתידה נראה עכשיו מבטיח, אחת הסיבות העיקריות לרכישת הזכויות לגירס מצד מיקרוסופט נובעת מהמלחמה הנצחית שלה עם יריבתה סוני, וככל שהיא תחזיק יותר קלפים בלעדיים ביד, כך היא תצבור יותר כוח (וכבוד).

microsoft-acquires-rights-to-gears-of-war-series

מחברת Epic Games נמסר כי היא למיקרוסופט כבר יש רשיון למנוע הדור הבא שלה Unreal Engine 4 שלבטח יתדלק את המשחק הבא בסדרה (Gears of War 4?).

מיקרוסופט הבטיחה לחשוף פרטים נוספים על גירס החדש בעתיד הקרוב. בטח זה יקרה ב E3 2014.

מקור: Xbox Wire

[divider]

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות