הצצה ראשונה ל DLC של TLOU

ה DLC לקמפיין של משחק השנה של האתר IGN זוכה לחשיפה ראשונית

עדיין לא ידוע מתי תשוחרר חבילת ההרחבה לסיפור של המשחק TLOU שנקראת The Last Of Us: Left Behind. מה שכן ידוע זה שהיא תעלה 15$, ותרחיב את הסיפור של אלי עם שותפה חדשה. ההרחבה לסיפור מקבלת חשיפה ראשונית באתר IGN, האתר הפופולרי שבחר במשחק TLOU למשחק השנה 2013. עלילת ההרחבה תתמקד באלי, שמנסה להתקבל לפנימיה צבאית באחד האזורים הסגורים בבוסטון, ותתלווה אליה שותפתה, ריילי (אין קשר לכלב מגוסטס) על תקן המנטורית שלה בפנימיה הצבאית.

בדומה ל-The Last Of Us, שהביאה את מערכת היחסים המיוחדת בין ג'ול לאלי, גם בהרחבה יושם דגש על מערכת יחסים דומה והקשר בין אלי לריילי, שכמו במשחק המקורי, האירועים שיעברו השתיים, ישנו את חייהם לעד. צפו:

בסרטון למעלה אנו רואים את אלי שקועה בשינה עמוקה במיטתה, גשם בחוץ נראה מבעד לחלון, וריילי שנכנסת לחדרה, מחקה את אחד הנגועים ואף נושכת את אלי בצווארה. אלי מתעוררת בבהלה כשהאינסטינקט האנטי-זומבי הראשון שלה הוא לשלוף את הסכין הקפיצית והמוכרת שלה, מתחת לכרית. בסוף היא מבינה שמדובר בריילי, אותה לא ראתה זמן מה.

[divider]

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
1 תגובה
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

אם אני לא טועה, ריילי הופיעה במיני-סדרת הקומיקסים "חלומות אמריקנים", ואלי הזכירה שריילי מתה במהלך אירועי המשחק. יהיה מרגש לשחק את הרגעים האלה.