Call of Cthulhu לדור הבא מפותח על ידי יוצרי שרלוק הולמס

Call-of-Cthulhu-Game-In-The-Making-By-Sherlock-Holmes-Developers

"קריאתו של קת'ולהו" בדרך לדור הבא, מפותח על ידי Frogwares, יוצרת סדרת משחקי שרלוק הולמס

מפיצת המשחקים Focus Home Interactive העלתה תמונות קונספט ראשונות למשחק האימה Call of Cthulhu שמיועד לדור הבא (PS4/XOne). התמונות מציגות סביבות אפלות ששחקנים יוכלו לחקור במשחק הבא שמפותח על ידי החברה שעומדת מאחורי סדרת המשחקים 'שרלוק הולמס'.  לא ידוע עדיין לאן החברה מתכוונת לקחת את המשחק ולאיזה ז'אנר, אבל מה שבטוח, קודר ואפל הוא בטח יהיה. המשחק האחרון בזיכיון, שאולי חלקכם מכירים היה אדפטציה ל"קריאתו של קת'ולהו", משחק אימה בגוף ראשון, שסווג תחת ז'אנר אקשן/הרפתקאות בשם  Call of Cthulhu: Dark Corners of the Earth. המשחק שוחרר לאקסבוקס ב 2005 ושנה אחר כך למחשב וזכה לציונים וביקורות מעורבים.

סדרת המשחקים Call of Cthulhu החלה בראשית שנות ה-80 כמשחק (pen & paper) אימה/תפקידים וזכה ל 7 מהדורות. קת'ולהו (Cthulhu) היא דמות קוסמית שהופיעה ביצירתו הבדיונית של סופר האימה ה. פ. לאבקראפט, לראשונה בשנת 1928 בסיפור קצר שנקרא "קריאתו של קת'ולהו". על פי המיתוס שיצר לאבקראפט, קת'ולהו הוא יצור מפלצתי דמוי תמנון, סוג של אל קדמון שמת עוד לפני שהאנושות נוצרה, וכעת הוא ממתין לו בלב ים, מעביר מסרים לשליחיו, שהם אנשים בשר ודם, בכדי שיום אחד הוא יקום לתחייה.

למרות שאין עדיין מידע על המשחק, ניתן להתרשם על פי התמונות, שהאווירה מבשרת רעות, בדומה לסיפוריו של סופר האימה המשפיע, כמו גם התפאורות הפופולריות של הז'אנר כמו ארמונות מוזנחים, בית קברות נטוש וגברים תלויים במערה תת קרקעית.

[divider]

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות