DiCE מכריזה על חודש הוקרה לשחקני באטלפילד 4

BF4_player_appreciation_month

מפתחת באטטלפילד 4 רוצה להודות לכל מעריצי הסדרה ולאלה שרכשו את המשחק האחרון שלה ומכריזה על חודש הוקרה לשחקני BF4, בו מדי יום שחקנים יזכו בחבילות ושאר הטבות במולטי
Battlefield 4 שהושק בנובמבר, ולמרבה צערם של לא מעט גיימרים, סבל מחבלי השקה רצופי באגים וקריסות, גרם ל EA לצאת בהכרזה שהיא תקפיא פיתוח חבילות DLC עד שתסדר את כל הבעיות. למרות מגוון רחב של תיקונים , המשחק עדיין סובל מכמה בעיות , וחברת DICE, מתכוונת לפצות את השחקנים בכל הפלטפורמות בחודש שכולו מוקדש לאירועים מיוחדים, בונוסים והטבות, כיאה למשחק שאתם בחרתם בו כמשחק המולטי של השנה. קרל מגנוס, מנכ"ל חברת דייס השבדית, יצא בהודעה דרך Battlelog בה הוא הודיע על חודש הוקרה לגיימרים שיתבטא בחבילות הקרב Battlepacks שיחולקו בכל יום לשחקנים , כמו גם חבילות קיצור דרך חינמיות , ואילו בסופי השבוע double XP.
על פי הודעה חדשה על BattlelogמDICE GM קרל מגנוס Troedsson , פברואר יהיה חודש הוקרה לשחקני באטלפילד 4 וזו התכנית:.

Battlepack מדי יום
בכל יום שתיכנסו למשחק בחודש פברואר , תקבלו חבילת ברונזה או כסף. לאלו מכם שלא התחילו לפתוח חבילות כאלה, ה Battlepacks מכילים בונוסים כמו שיפורי XP ובגדי הסוואה לחייל (סקינים). בדרך כלל, לוקח כ 30 שעות במשחק כדי להרוויח חבילות רבות בזמן קצר, כך שבכל יום שתיכנסו למולטיפלייר במהלך חודש פברואר , תקבלו Battlepack חדש. באמצע השבוע , זה יהיה ברונזה, ובמהלך שבתות ובימי ראשון חבילות כסף. מומלץ להפעיל משפרי XP שנצברו אצלכם בתפריט המשחק כדי להאיץ את ההתקדמות שלכם.

חבילות קיצור
שתי חבילות קיצור עבור Battlefield 4 שתהיינה זמינות להורדה בחינם במהלך חודש ההוקרה. חבילות הקיצור יפתחו לכם את כל הרימונים והאקדחים ל Battlefield 4 (במשחק הבסיס) , ההטבה של דייס לפצות על זמן אבוד. אם אתה חייל חדש במשחק , הקיצורים יעזרו לך להתעדכן עם שחקנים שהיו בבאטלפילד 4 מאז השקה . החברה תעדכן פרטים נוספים על תאריכי שחרור עבור פריטים אלה. למשתמשי הפרימיום , יוספו שני קיצורי נשק נוספים, פתיחת הנשק DMR ורובי ציד (שוטגן).

double XP בסופי השבוע
במהלך חודש ההוקרה החברה תאפשר double XP עבור כל השחקנים. משתמשי הפרימיום יקבלו הטבה נוספת של עוד double XP, לא ברור אם זה יהיה 2X2, כלומר פי 4 XP

משימות קהילה
שחקנים יוכלו להשתתף במשימות קהילה הגלובליות שבהן ניתן לעבוד יחד כדי לבטל את נעילת הזהב ב Battlepacks . במהלך הראשון של אתגרי הקהילה, דייס הודיעה כי האתגר יהיה לאגור מספר מוגדר של דסקיות במהלך פרק זמן מוגדר. פרטים נוספים על משימת הקהילה הראשונה בבאטלפילד 4 יפורסמו בקרוב.

אז יום שבת, ב -1 בפברואר , יחל חודש ההוקרה לשחקני באטלפילד 4, אתם תהיו שם?

[divider]

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות