Assassin's Creed Liberation HD – טריילר השקה וביקורות

Assassin’s Creed Liberation HD review round-up

גרסת ה HD ל AC Liberation שוחררה לקונסולות ה"גדולות" אך המבקרים לא מתרשמים ומעניקים למשחק ציון בינוני. טריילר השקה למשחק שוחרר

הגרסה החדשה של המשחק Assassin's Creed III: Liberation, שהוכרזה בספטמבר, הגיעה לאקסבוקס ולפלייסטיישן.  המשחק המקורי שוחרר ב 2012 לפלייסטיישן ויטה, והגרסה החדשה היא פורט שלא מצליח להתעלות על קודמו. כך לפחות חושבים המבקרים שמעניקים למשחק ציונים לא גבוהים. חלק גדול מהמבקרים טוען כי המעבר מהקונסולה הניידת פגעה בעיקר בחוויה, שהיתה מותאמת מראש לכף היד, אך מצד שני, יש למשחק הזה מספר מכניקות ראויות לציון והצצה לעוד נדבך בעולם הרחב של הסדרה. המשחק עולה 20 דולר, כך שמעריציה האדוקים של הסדרה, שסיימו את AC4 יוכלו למצוא סיבות כן לרכוש אותו.

הביקורות והציונים העיקריים:

LaPS3 – 8.3/10
Vandal Online – 7/10
3DJuegos – 7/10
NowGamer – 6.5/10
Official Xbox Magazine – 6/10
CVG – 6/10
Videogamer – 6/10
PushSquare – 6/10
Metro – 5/10

Assassin’s Creed Liberation HD מתרחש בשנת 1765, תקופה שבה נזרעים זרעי המהפכה האמריקאית בניו יורק ובוסטון. כוחות ספרדיים מתכננים לקחת את השליטה בלואיזיאנה בשביל הטמפלרים, ומאיימים לשנות את מאזן הכוחות בעולם.  אבלין דה גרנדפר (Aveline de Grandpré), מתנקשת חצי צרפתייה חצי אפריקאית, עומדת כדי להגן על האנשים שלה, ומהר מאוד מוצאת את עצמה במסע בלתי נשכח הרחובות הצפופים של ניו אורלינס ועד להריסות מבנים של בני שבט המאיה.

AC: Liberation HD שוחרר לאקסבוקס 360, לפלייסטיישן 3 ולמחשב.

[divider]

 

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
1 תגובה
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

יש!!!! סוף סוף