GTA V on PC: פרה-אורדר בסקנדינביה יחל מחר

Grand-Theft-Auto-5-PC-Pre-Orders-Starting-on-Friday-January-31-Retailer-Says

הקמעונאית הסקנדינבית Elgiganten, הודיעה כי החל ממחר, ה 31 לינואר, היא תתחיל לקבל הזמנות מוקדמות לגרסת המחשב של המשחק Grand Theft Auto V

על פי מידע שהגיע לאתר GameReactor מאחד ממנהלי אחת מחנויות Elgiganten בשבדיה, הקמעונאית תאפשר החל ממחר, יום שישי ה 31 לינואר, הזמנות מוקדמות גרסת ה PC של GTA V, למרות שכולנו יודעים שגרסה זו עדיין לא הוכרזה רשמית ע"י רוקסטאר. הקמעונאית הסקנדינבית שנמצאת בבעלות Dixons Retail UK שהיא כרגע חלק מענקית מוצרי החשמל והאלקטרוניקה Currys, צפויה לאפשר לגיימרים מרחבי נורבגיה, פינלנד, שבדיה ודנמרק להזמין עותק מראש של המשחק Grand Theft Auto V למחשב האישי.

כמובן ששום מידע כאן לא רשמי או מגובה באישור של מפיצת המשחק טייק2 או רוקסטאר המפתחת, וכמו שראינו בעבר שמועות על גרסת ה-PC של המשחק GTA V, כמו אמזון (צרפת) וחנויות גדולות בדנמרק וגרמניה שהעלו מכירה של גרסה זו למחשב האישי והציתו את השמועות. מה אומרים החזאים?

החזאים אופטימיים

האנליסט קולין סבסטיאן מחברת ניתוח השווקים Baird פרסם דו"ח שעל פי סיכום שלו,  לחברת Take-Two Interactive שמחוייבת למשקיעיה, אין יותר מדי משחקים חדשים בקנה לשנת 2014, וכנראה שהחברה ביחד עם רוקסטאר, תכריז על הבאת GTA 5 לקונסולות של הדור הבא ולמחשב האישי וגם על כותר המשך למשחק המערבונים RDR 2 לדור הבא.

Take Two ממשיכה לשחרר משחקים ברמה הגבוהה ביותר על הקונסולות והמחשב, ואנו מאמינים שמשחקים אלה יעברו היטב לדור הבא של הקונסולות החדשות

עדיין לא מוקדם לחתום על העצומה להבאת המשחק GTA 5 למחשב האישי, עצומה שכבר הצליחה להחתים יותר מ 660 אלף שחקני PC.

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות