היילו 5 או לא? באקסבוקס אוסטרליה אומרים שכן – ומכחישים

1

לאחר שהוכרז כותר Halo חדש בכנס ה – E3 האחרון, היום לאחר שמועות ודליפות רבות אנחנו יכולים להיות בטוחים, כי זה הוא Halo 5.

בכנס E3 שהתרחש בקיץ האחרון, בייחד עם ההמולה סביב קונסולות הדור הבא, או שכבר אפשר להגיד הדור הנוכחי, הוכרז כותר היילו חדש ללא שם וללא מידע. כל שידענו אז, הוא שהכותר ישוחרר בשנת 2014. בראיון שנתן דון מטריק לערוץ הטלוויזיה Bloomberg TV, פלט דן מטריק (לשעבר, הבוס הגדול של האקסבוקס) את השם Halo 5 בכך שאמר בבירור ובפשטות:

יש לנו תוכן בלעדי לקונסולה, השקה של משחק היילו חדש, היילו 5, בשנה הקרובה.

פליטת הפה לא הייתה תמימה אך לא הייתה לנו את האפשרות, אז, להסתמך עליה כמקור רשמי, סופי ואמין לקיומו של היילו 5. לאחר מכן, בפייסבוק של מייקרוסופט, אי שם באוסטרליה, פורסם פוסט שסיפק את המידע על כך ש – היילו הבא הוא אכן היילו 5, והוא לא יהיה ספינאוף לסדרה. בנוסף למידע שנתנה, פרסמה סרטון שבסופו היה אפשר לראות בבירור את השם היילו 5, מה שנתן לנו פחות או יותר אישור סופי לקיומו של הכותר. ואם כל זה לא מספיק לכם, אותם חברי צוות הפייסבוק של מיקרוסופט אוסטרליה דאגו להכחיש בפני אתר החדשות גיימספוט את הפוסט וטענו שהוא היה "טעות תמימה" בלבד.

הפוסט הזה נעשה בטעות, ואנחנו נעדכן אותו בקרוב. לא עשינו שום הכרזות שקשורות לשם של היילו לאקסבוקס ואן. לאחרונה הבהרנו, שהסדרה זוכת הפרסים תמשיך באקסבוקס ואן, תתחיל ב – 2014. אין לנו שום פרטים נוספים לספק כרגע.

אז לאחר ההכרזה על הכותר החדש בסדרת ה – Halo, פליטת הפה והפוסט שפורסם ב – "טעות" בפייסבוק של מייקרוסופט אוסטרליה, אנחנו יכולים לספר לכם בבירור שהכותר הבא הוא היילו 5. 

מקור: Gamespot

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
2 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

רק לאקסבוקס ואן, לא ל360?

ב-רור.
למכור יותר קונסולות חדשות