המכשף השלישי והגנב הרביעי בטריילרים חדשים

 Thief-VGX-The-withcer-3

הטריילרים החדשים מטקס VGX לכמה מהמשחקים המצופים לשנה הבאה כבר כאן: The Witcher 3: Wild Hunt ו- Thief

טקס VGX מאחורינו והמשחק שנבחר להכי מצופה לשנה הבאה הוא Titanfall. זה לא אומר שכולם חושבים כך, כי שנה הבאה הולכת להיות שנה מיוחדת במינה, שנת המבחן האמיתי של הדור הבא. שני משחקים נוספים ומאוד מבטיחים שזכו לטריילרים חדשים בטקס VGX הם משחק ההתגנבות Thief (הרביעי בסדרה) ומשחק התפקידים הגדול הבא של סידי פרוג'קט רד, The Witcher 3: Wild Hunt

את גָארֱת, הדמות הראשית בסדרת Thief נזכה לפגוש ב 23 בפברואר, שנה הבאה המשחק של One. Square Enix ואיידוס מונטריאול (Deus Ex: Human Revolution) שהוכרז במרץ השנה, לא זוכה למספיק הייפ ועל פי כל מה שראינו עד כה, יש למה לצפות. קחו בחשבון שעל פי המפתחים, המשחק הזה הולך להיראות הכי טוב על מחשב PC. הטריילר החדש מביא את הסיפור של המשחק על רגל אחת:

 

The Witcher 3: Wild Hunt, האחרון לסדרת The Witcher הוא משחק תפקידים של הדור הבא, כלומר, ישוחרר למחשב האישי, פלייסטיישן 4 ול-Xbox One. גם כאן מדובר באחד המשחקים המצופים ביותר לשנת 2014, ואחרי שקטף בתערוכת E3 לא פחות מ-49 פרסים, קהל המעריצים כבר לא יכול לחכות, למרות שעדיין תאריך רשמי למשחק איין. צפו בטריילר החדש:

[divider]

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
1 תגובה
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

איך לתעשייה שמגלגלת מאות מיליוני דולרים בשנה אין טקס ענק? אם לסרטים יש את האוסקר, לטלויזיה יש את האמי ולאקטרוניקה יש את סי.אי.אס, למה למשחקים יש טקס כזה עלוב? נראה שעדיין מתייחסים לתעשייה הזאת כמו הילד הלא מקובל בכיתה. חבל.