הקונסולות שאיש לא מכיר

בזמן שמלחמת המעריצים הגדולה בין סוני והפלייסטיישן 4 לבין מייקרוסופט והXBOX ONE ממשיכה ונתוני המכירות רק ממשיכות ועולות,רבים שוכחים מהמון קונסולות לא ידועות שמסתתרות אי שם ברשת האינטרנט. אז אם חשבתם שסוני ואקסבוקס הן הקונסולות היחידות בעולם או שהן הטובות, הזולות או בעלות הפוטנציאל הטוב ביותר,חשבו שוב-למעשה, אל תחשבו.בואו לראות כמה מהקונסולות הלא ידועות שמציעות המון משחקים והנאה במחירים לא נורמליים. 

PROJECT SHIELD 

Progect shield nvidia                                                                                               

פרויקט שילד היא למעשה, בשביל מי שירצה לקרוא לה ככה, הגיימבוי של שנת 2013. מדובר בעצם בקונסולה קטנה מטעם המפתחת הידועה NVIDIA, שמשלב בין ג'ויסטיק לבין מסך מבוסס אנדרואיד שדרכו תוכלו לשחק בהמון משחקים. באטמן ארקהם סיטי,  בורדרלנדס 2 ועוד המון משחקים פופולריים שהותאמו ישירות אליה ושניתן לשחק בהם בכל מקום. זו בעצם קוסנולה לכל דבר שמשמשת גם כמוצר אנדרואיד ככל דבר: מבין משחק למשחק ניתן לשוטט באינטרנט, לראות סרטונים מיוטיוב ולשלוט בכולם באמצעות הג'וייסטיק. המערכת כפי שנאמר מתבססת על מערכת ההפעלה של אנדרואיד ומאפשרת הורדת משחקים מותאמים ממעין "חנות אפליקציות". פרויקט מג"ן היא קונסולה מוכרת מאוד וחדשה יחסית שנחשפה לפני חודש בלבד. הבעיה הגדולה איתה היא שחובבי המשחקים החדשים- באטלפילד 4,Call of Duty Ghosts ושאר משחקים חמים מהתנור- לא מותאמים לקונסולה מכיוון שלוקח זמן רב להתאים משחקים אליה. לעומת זאת, היתרון הגדול הוא הגרפיקה שלה, ולגיימרים שגרפיקה חשובה להם ומהווה סיבה לקניית קונסולה מדובר בתירוץ מספיק במיוחד בשביל לרכוש אותה.

והמכיר? 1,100 שקלים בלבד באתר Ebay. 

ZEEBO

                                   

זיבו היא אולי הקונסולה הכי לא מוכרת בעולם, מה שלחלוטין לא פייר, לאור מה שהיא מציעה. מדובר למעשה בקונסולה משודרגת שמצד אחד נותנת גרפיקה וביצועים הרבה יותר טובים למשחקים ישנים (doom, duke nukem ועוד) ומצד שני מאפשרת משחקים חדשים לתקופתה-היא יצאה בשנת 2009 (פיפא 2009 לדוגמא). הזיבו היא קונסולה שמתיימרת להיות זולה ופותחה באמצעים יחסית סבירים. היא מביאה לא הרבה משחקים ידועים יחד אבל יוצרת משחקים משל עצמה שאותם היא משווקת. הזיבו היא למעשה קונסולה שמותאמת בעיקר לאלו המתגעגעים לדור הקודם של הגיימינג או רוצים לנסות אותו וגם לילדים. 

והמחיר? 1,050 שקל דרך אתר ebay.  

 

ONLIVE 

                                              

 

onlive היא קונסולה יוצאת דופן.כמו project shield היא מבוססת על מערכת הפעלה, הפעם של ווינדוס, ובין משחק למשחק תוכלו ליצור קבצי word,לשוטט באינטרנט ולצפות בסרטונים.היא חדשה יחסית וידודתית במיוחד לגיימרים בגלל אפשרות ה"ענן" שלה: מאות משחקים שהרוב לא מכירים שתוכל להוריד ולשחק, ורובם בחינם. onlive אומנם מאפשרת משחקים מוכרים שמותאמים לה ( Assasin's creed brotherhood,  למשל) אבל עיקר הפעולה שלה הוא בתחום הענן וכמעט לכל מפתח משחקים מתחיל יש את האפשרות שהמשחק שלו יעלה לענן ההורדה של onlive. היא בהחלט לא מתאימה לחובבי המשחקים המוכרים אך לאלו שאוהבים משחקי אינדי חמודים או משחקי פנטזיה שלא פותחו על ידי חברות ענקיות, היא מתאימה בהחלט. 

והמחיר? 140 שקל (לא כולל שלט) ברשת ebay! 

OUYA

ouya_קונסולה אנדרואיד 

OUYA היא קונסולה מהפכנית בעיני רבים. היא נוצרה למעשה במטרה להחזיר אנשים רבים אל הטלוויזיה, בעידן שרוב מקור המשחקים (לאו דווקא של הגיימרים) הוא באייפדים, אייפונים ושאר מכשירי מובייל, OUYA פועלת במטרה לרכז חווית משחק ייחודית סביב הטלוויזיה שלא תוכלו לראות בשום קונסולה אחרת. היא מאפשרת חופש מוחלט למפתחים קודם כל: פיתוח משחק לXBOX או לפלייסטיישן עולה מאות אלפי דולרים וכאן,בQUYA,פיתוח משחק עולה פחות מ400 דולר! חנות המשחקים של OUYA מורכבת ממאות ואלפי משחקים שחלקם הגדול הוא בחינם וניתן להוריד ולשחק בהם, בין השאר אפליקציות משחק שנמצאות במכשירי אייפון ואייפד (המשחק dead trigger לדוגמא). שנית, היא מכילה אפשרויות רבות לאלו שלא רוצים להתנתק מהמחשב שלהם-אפשרות לצפייה מהירה מאוד באתר twich,למשל. כמו גם, היא הקונסולה היחידה שאימצה בצורה הטובה ביותר את המשחק MINECRAFT! גם המשחק leuge of legend ואפילו וורקראפט ניתנים לשחק מקונסולת הOUYA.    

המחיר? 100 דולר באתר ebay! 

GAMESTICK

gamestick

Gamestick היא מתחרתה של OUYA וegant shield שמותאמת במיוחד לאלו המכורים לאנדרואיד. גיימרים שחיים על אפליקציות משחק של מפתחת אנדרואיד ישמחו לדעת שהם מסוגלים,בעזרת הקונסולה הזעירה הזו,להעביר את כל המשחקים שלהם ממכשיר האנדרואיד אל מסך הטלוויזיה ולשחק במשחקים דרך הטלוויזיה. מקנדי קראש וminion rush ועד לshadowggun, כמעט כל המשחקים שיצאו אי פעם לאנדרואיד מסוגלים לעבור למסך הגדול במהירות באמצעות הקונסולה הזו. כמו קונסולות רבות אחרות היא פותחה בתור פרויקט קיקסטאר וצברה ממון רב עד שחתמה על חוזה עם חברת אנדרואיד לפיה הם מורשים לפתח את משחקיה לקונסולה. כמו שנאמר, הקונסולה זעירה מאוד,בגדול של דיסק-און-קי,מה שמאפשר נוחות: ניתן לשים את ה"קונסולה" ואת השלט בכיס או בתיק ולמעשה לשחק בכל מקום ובכל טלוויזיה.

והמחיר? 80 דולר בלבד!

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
6 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

נראה לי אני אקנה את PROJECT SHIELD

אם כן, תעדכו איך הוא 🙂

וואו לא ידעתי על אלה בכלל

באמת כתבה למופת

תודה רבה על הכתבה דור
חידשת לי הרבה!

מוזר שאף אחד לא הגיב, אחלה כתבה 🙂