האקסבוקס One הלבנה מכל זווית אפשרית

Xbox_One_לוגו

זה נראה כמו קונסולה שסטיב ג’ובס היה מעצב? לא בטוח, אבל התמונות החדשות של קונסולת ה Xbox One הלבנה הועלו לרשת, מרשימות.

קונסולת ה Xbox One הושקה בהצלחה בשבוע שעבר והביקורות לא התעלמו מהמראה החיצוני שלה, כשחלק גדול מהמבקרים חושב שמדובר בקונסולה “לא יפה”. זה שונה כשמסתכלים על הקונסולה בגרסה הלבנה, שנראית פשוט יפה. להזכירכם, מדובר בקונסולה שהוענקה לכל מי שרשום כעובד מיקרוסופט במחלקת Xbox One, החל מה-12/7/13, ושתי התמונות האחרונות שלה שהועלו לרשת, הספיקו לעורר אצלנו את התיאבון לעוד תמונות, והיום מדובר כבר בגלריה של תמונות מרהיבות של הקונסולה הלבנה הזו. על הקונסולה חקוק המשפט: “I made this”, ויש בינינו לא מעט חברים שאומרים בלב: “I want this”:

אקסבוקס-וואן-בצבע-לבן

Xbox One white לבנה 11 Xbox One white לבנה 10 Xbox One white לבנה 09 Xbox One white לבנה 08 Xbox One white לבנה 07 Xbox One white לבנה 06 Xbox One white לבנה 05 Xbox One white לבנה 04 Xbox One white לבנה 03 Xbox One white לבנה 01 Xbox One white לבנה 02

בשבוע החולף התבשרנו שגם לוואלב תהיה נציגות צחורה ולבנה דרך אחת היצרניות המורשות של הסטיMאשין, וכולנו מחכים למשהו לבן מסוני… למרות שאתם בטח יודעים שי ניתן לשנות את מראה הקונסולות באמצעות מדבקות ויניל, אבל זה אף פעם לא נראה או מרגיש כמו משהו אמיתי.

תמונות: AGB

[divider]

 

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
2 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

התמונות לא עובדותעולות

ככה מנסים להשיג עובדים…