לינדזי לוהן תובעת את יוצרי GTA V

GTA V ממשיך לככב בכותרות מסביב לעולם מספר חודשים לאחר שחרורו, והפעם? לינדזי לוהן תובעת את Rockstar על תכנים במשחק.

כל פעם שמשחק GTA חדש יוצא הוא עושה לא מעט כותרות מסביב לעולם – השנה GTA V שבר שיאים חדשים עם 800 מליון דולר על היום הראשון ומילארד דולר לאחר שלושה ימים בלבד ושבר על הדרך 7 שיאי גינס. בדרכים עקיפות, הרבה אנשים מנסים לעלות על גל ההצלחה של המשחק, לדוגמה הראפר דאז דילינגר שטען ש-Rockstar גנבה ממנו 2 שירים, אך זה לא עצר את המשחק בשום דרך, לאחר שאחד ניסה וכשל, מחליטה לינדזי לוהן, שכיכבה בעברה בערוץ דיסני וכיום היא נרקומנית שרודפת אחרי כותרת – לעלות על הגל גם היא. הגב המשפטי של לינדזי הולך לתבוע את Rockstar בקרוב על הדברים הבאים:

  • עטיפת הדיסק של המשחק ואחד הפוסטרים בו מוצגת אישה בלונדינית מצלמת את עצמה על חוף הים נראית כמו לינדזי לוהן ו-Rockstar השתמשה בלינדזי כדי לשווק את המשחק. יש כאלו שחושבים שנערת החוף המדוברת מבוססת על קייט אפטון, יש כאלו שיאמרו שיש דמיון לבר רפאלי, אך אושר שהנערה מבוססת על Shelby Welinder, שגם קיבלה כסף על כך, לכן, הטיעון הזה לא יעבוד ללינדזי. 

  • משימה צדדית במשחק מציגה דמות שדומה ללינדזי לוהן שמבקשת מהשחקן לקחת אותה הביתה ולברוח מהפפארצי.
  • משימה נוספת במשחק מציגה דמות שדומה ללינדזי לוהן במלון שדומה למלון Chateau Marmont שנמצא בהוליווד, מקום שלינדזי לוהן לא רק שהתה בו, אלא גרה בו לתקופה. במשימה צריך לצלם את הדמות שדומה ללינדזי לוהן מקיימת יחסי מין.

האם לינדזי לוהן תצליח בתביעת המליונים נגד Rockstar? כנראה שלא, הטיעון הראשון מוכח וידוע שזה לא נכון, בקשר לשאר, הסיפורים מאוד דומים, אך אין ללינדזי שום דרך להוכיח שאכן הכוונה אליה בפרודיה, לכן התביעה כנראה תעבור בשלום ל-Rockstar. זה מזכיר את המקרה בו אלן פייג’ טענה שאלי מ-The Last Of Us לקוחה ממנה, אך היא קצת יותר חכמה וידעה שתביעה לא תעזור לה. 

נאחל לה בהצלחה להפוך לבדיחה נוספת מול Rockstar ו-GTA, ב-GTA הבא אני מאמין שדמויות דומות ללינדזי לוהן ודאז דילינגר יחכו לנו במשימות מיוחדות ש-Rockstar תעשה על מנת להציג את אהבתם והערכתם.

מקור:AGB
[divider]

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
6 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

זאת לא אותה בחורה בכלל… השנייה זה ALEXIS TEXAS

השנייה כמו שכתוב בכתבה היא Shelby Wilnder, הדוגמנת האמיתית מאחורי נערת החוף מהמשחק.

לשנייה קוראים אלקסיס טקסס בוודאות.

אתה מוזמן לבדוק את השם שרשמתי קודם, אין סיבה לדיון הזה 🙂

חחחח עלוב ביותר מה שהיא מנסה לעשות..
כמה שהיא יוצאת עלובה..