נראה שחבורת גיקים השתלטה על משרדי החברה LEGO. נראה כאילו אין חלק בתרבות אוהבי הפנטזיה והקומיקס שלגו לא לקחה בו חלק: לגו אינדיאנה ג'ונס, לגו הארי פוטר, לגו מלחמת הכוכבים (אחד אפילו על הסדרה המצוירת בערוץ קרטון נטוורק), לגו שר הטבעות ולגו באטמן. ועכשיו, לאחר שעיבדה חברת לגו את קורות העולם של DC COMICS למבני לגו ולקוביות הגיע תורה של MARVEL COMICS-היוצרת של ת'ור,הנוקמים,איירון מן,אקס-מן וולברין-לעבור בצורת משחק לעולם של חברת LEGO. 

 אז כן, lego marvel superheros שהוכרז לפני זמן מה יצא, ואני התיישבתי לנסות כמה שלבים במשחק הלגו הצבעוני. עוד לפני שהתיישבתי לנסות שלב אחד כבר הבנתי כמה דברים בנוגע למשחק הזה: ראשית, בשונה משני המשחקים שהוקדשו למתחרה DC COMICS (יוצרת באטמן, סופרמן,וונדר וומן וליגת הצדק), המשחק צבעוני, ואפילו מאוד. הגרפיקה מרהיבה ולמרות שמדובר במשחק לגו המעריצים ישמחו מאוד לדעת שישנה הקפדה שמרנית מאוד על עיצוב הדמויות ומנסיון אישי של מעריץ קומיקס נלהב אני יכול לומר שהדמויות, במראן החיצוני,נראות אחת לאחת כמו בקומיקס ובסרטים. כמו כן, בדומה למשחקים הקודמים בסדרה, נקבל מיד עם תחילת המשחק שלב מתחיל, שיספק לנו את הדמויות ההתחלתיות למשחק ולשיטוט יחד איתן, ולאחר סיומו נוכל להתחיל שלבים אחרים או לשוטט בניו יורק סיטי-העיר המרכזית בעלילות מארוול.

3436993-lego-marvel-super-heroes-21751-2880x1800

בין השאר נוכל להציל את אביה של החברה, הקומיקסאי המצליח סטן לי, ממצבים קומיים רבים,לחפש אחר דמויות נוספות מיקום מארוול שניתן לקנות ולהשלים משימות בעזרתן-ביניהן המעניש,דדפול,גלקטוס וונום-וכמובן לבצע שלבים נוספים. אבל לפני שנתחיל לדון ביתרונות של המשחק עצמו- ויש המון-כדאי שנדון בקהל היעד הלא כל כך ברור של המשחק: מצד אחד, די ברור שמדובר במשחק לילדים. ההומור במשחק ילדותי ומטופש אך עדיין משעשע מדי פעם והאלימות במשחק כמעט ולא קיימת-ואם כן, היא מיוצגת על ידי פירוק קוביות לגו, ללא דם, בשר או מאפייני טראש נוספים. מצד שני, מרבית מהמשחק לא יובן עבור מי שלא מכיר את גיבורי העל של מארוול קומיקס ולכן הוא פותח בעיקר עבור מעריצים ולפחות מביני עניין ביקום זה. אז למי המשחק מיועד- למעריצי הקומיקס, לילדים, או לגיימרים רגילים? ובכן, לכל אחד מהם יש משהו שמוצע להם- למעריצים יש שלבים שסוגדים בעקיפין לקומיקס או לסרטים, עיצוב ריאליסטי של הדמויות האהובות עליהם וחווית משחק עם גיבורי מארוול, לילדים -עם קצת הסבר מגיימר שמבין בחברינו בעלי הכוחות-יש חווית משחק לא אלימה ומהנה בלגו שמלאה בהומור, ולגיימרים שמסוגלים לעזוב מעט את משחקי היריות או את משחקי הMMORPG, המשחק יכול להיות הזדמנות מעולה להנאה. עבור הגיימרים המשחק הזה יכול להעביר זמן רב בכיף, כשהוא מספק זמן משחק רב- ועוד נגיע לכך.

המשחק, כפי שציינתי, מציע שעות רבות של משחק: הקמפיין כולו מעניק קרוב לחמש שעות של משחק. הקמפיין, למעשה סדרת שלבים בעולם הלגו של מארוול בכיכובם של גיבורי על וקומיקס רבים, מלא אתגרים וחידות קטנות שצריכות להיפתר בכדי לעבור את השלב ולעיתים נדרשת חשיבה מעמיקה בכדי להבין מה עליך לעשות כעת. בין לבין ניתן לשוטט בניו יורק ולחפש דמויות חדשות, להיכנס לשלבים סודיים בתוך השלבים הרגילים (שלבי בונוס), לעשות משימות קטנות בניו יורק, לחפש אחר כסף, לקנות מכוניות ולפרק את האנשים ההולכים ברחוב לחתיכות לגו קטנות-ומנסיון של שחקן לגו זה מהנה מאוד. השיפור שנוסף למשחקי הלגו האחרונים- הדיבוב לדמויות הלגו שיכולות לדבר סוף סוף- משעשע ומצחיק מדי פעם.

בסופו של יום, LEGO Marvel Super Heros הוא המשחק האידיאלי לחובבי לגו, מעריצים וילדים גם יחד. הוא מציע כמה דברים מהנים במיוחד שירצו גיימרים ומעריצי קומיקס, ולאלו מאיתנו שרוצים משחק מהנה שמעביר כמה שעות בכיף ושאין בו יריות, רעש או אלימות רבה- זה המשחק.

http://www.youtube.com/watch?v=Nt3lm_GJxxs

[divider]