רוצים עוד GTA V ? הרחבה לסיפור תגיע ב 2014


הרחבה לסיפור של Grand Theft Auto V תגיע ב-2014. והשבוע – מוד Capture The Flag יצטרף לרשימת המודים הקיימים ב-GTA Online וחלקו הראשון של יוצר התוכן ישוחרר.

אמש הכריזה רוקסטאר על התכנים שישוחררו השבוע למוד מרובה המשתתפים של המשחק – GTA Online.

יוצר התוכן:

השבוע לשחקנים תהיה האופציה לבנות תוכן למשחק (בנתיים רק מירוצים ו-Death Matches) בעזרת כלי יוצר התוכן שלטענת Rockstar כולל חלק מהכלים שבהם נעזר צוות הפיתוח בעת פיתוח המשחק. אתם תוכלו לשתף את העבודות שלכם דרך ה-Social Club וכמובן לשחק באלו שאחרים עשו. המודים שיהיו ניתנים לבנייה:

  • Deathmatch
  • Team Deathmatch
  • Race
  • GTA Race
  • Rally Race


המפות שהחבר'ה ברוקסטאר הכי יאהבו, יסומנו כ-Rockstar Verified Jobs ויהיה להם מקום מיוחד ומודגש ב-Social Club. יש לציין שכדי להשתמש ביוצר התוכן יש צורך בחשבון PSN או Xbox Live מקושר.

מוד ה-Capture

עוד החודש, ישוחרר אחד המודים התחרותיים היותר מוכרים בעולם הגיימינג, מוד ה-Capture אבל עם טוויסט GTA סטייל. המשחק יחולק עד לארבע קבוצות, הקבוצות יצטרכו לגנוב אחת מהשנייה סחורה, משאיות ואוטובוסים בשימוש במכוניות ספורט, חומרי נפץ וכמובן – עבודת צוות. מידע נוסף על המוד ישוחרר בשבוע הבא

על הדברים שיגיעו בשנה הקרובה (2014)

נגיע לדבר שלשמו אתם כאן, Rockstar מסרה שב-2014 תשוחרר תוספת משמעותית למצב ה-Single Player במשחק שתעסוק בהרפתקאותיהם של פרנקלין, מייקל וטרוור בסאן אנדרס, זה כל מה שנאמר, ניתן להסיק שהתוספת תהיה חבילת הרחבה בתשלום.

עוד על GTA Online, נאמר שצוות הפיתוח עובד במרץ כדי להביא ב-2014 את אופציית השודים המשותפים ב-GTA Online שהיא האופציה הכי מצופה במצב המולטיפלייר ללא ספק.

מחכים לזה? מה דעתכם על ה-Online עד כה? שתפו אותנו בתגובות!

[divider]

 

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
5 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

עדיין לא הבנתי……יהיה GTA בקונסולות דור חדש??

חבל שבתשלום
הרבה לא יעשו וזה ייצור בלאגן בGTA ONLINE

מה עם PC??

אין שום מילה על זה בנתיים.

מה עם ביקורת על זה

5
0
נשמח לשמוע דעתכם, לחצו לתגובה!x