מכירות הפלייסטיישן 4 מתקרבות ל 3 מיליון יחידות. ה Xbox One מאחור

ps4-sales-vs-xone

נתוני מכירות מעודכנים של הדור הבא של הקונסולות, דור 8 כבר כאן וה PS4 של סוני כבר ביתרון ניכר. מצד שני, גיימרים ממשיכים לקנות הרבה יותר משחקים לדור הנוכחי

האתר vgchartz פרסם את נתוני המכירות לשבוע השני של החודש האחרון של השנה, זה שהסתיים ב 14/12 וחברת סוני יכולה להמשיך לחייך. קונסולת הדור הבא שלה (PS4) עשתה את דרכה לעוד 374 אלף גיימרים מאושרים ובסך הכל מכרה בכל העולם 2.75 מיליוןן יחידות. הקונסולה החדשה מבית מיקרוסופט, האקסבוקס וואן, מכרה עד כה 2.1 מיליון יחידות כשבאותו שבוע מכרה 306 אלף יחידות. מספרים דומים נרשמו גם בקונסולות הנוכחיות, הפלייסטיישן 3 והאקסבוקס 360 מכרו במספרים דומים במהלך השבוע ונמצאות מעט מעל 80 מיליון. הקונסולה הכי נמכרת לשבוע השני של דצמבר הינה ה 3DS, הקונסולה הניידת של נינטנדו שמכרה כ 900 אלף יחידות, כנראה הודות להשקות של משחקים מוצלחים, כולל הכרזת משחק השנה של גיימספוטאגדת זלדה. קונסולת הדור הבא של נינטנדו מפתיעה עם מכירות של מעל רבע מיליון יחידות בשבוע, זה מפתיע במיוחד כשמדובר בקונסולה שמכרה עד כה פחות מ 5 מיליון יחידות.

נתוני מכירות סוני 4

מכירות משחקים- שהדור הבא יחכה

בגזרת המשחקים, כשהמספרים מדברים רק על עותקים פיזים, משחקי הקונסולות הנוכחיות משאירות אבק לאלה של קונסולות הדור הבא. גיימרים רכשו כ 7 מיליון משחקים ל PS3 ו 6.6 מיליון משחקים לאקסבוקס 360. הנתונים למכירות של משחקי הדור הבא לעומת זאת, מגלים לנו כי 800 אלף משחקים נמכרו במהלך שבוע לאקסבוקס וואן, לעומת קצת יותר ממיליון משחקים ל PS4. מענין לראות כי שחקני ה PC רכשו במהלך אותו שבוע יותר משחקים – 1.34 מיליון.

נתוני מכירות משחקים קונסולות מחשב

לפני שבועיים הודיעה מיקרוסופט כי למעלה מ2 מיליון גיימרים ברחבי העולם, שזה 13 מדינות בהן הושקה Xbox One, שמו את ידיהם על הקונסולה הנחשקת שממשיכה לשבור שיאים. גם חברת סוני לא איחרה להודיע אחרי יומיים כי על פי חברת NPD, הקונסולה החדשה שלה היא הנמכרת ביותר. יהיה כדאי לחכות לדו"חות של שתי החברות.

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות