Destiny: תאריך היציאה הוכרז

דסטיני ישוחרר ב 9 לספטמר, 2014, כך הודיעה באנג’י. בטא למשחק יצא לדרך בקיץ הבא לפלייסטיישן 4 ו-3

סמנו ביומנים: Destiny, משחק היריות הגדול הבא של יוצרת סדרת Halo ישוחרר בתאריך 9.9.14 כששלב הבטא שלו יחל בקיץ הבא, ראשית לקונסולות של סוני ואח”כ לאקסבוקס. העיתוי של המשחק לא מקרי, למרות שיש עוד המון זמן והוא עשוי להשתנות, שכן, מספטמבר מתחילה עונת משחקי היריות ורוב משחקי ‘היילו’ למשל, שוחררו בחודש זה. מיקרוסופט צפויה להכריז בעתיד על תאריך למשחק ‘היילו 5‘ החדש (או שתחליט ברגע האחרון לקרוא לו Halo One) שדווח כי שישוחרר בשנה הבאה, ובאנג’י כנראה רוצה כבר “לשריין” את תחילת ספטמבר למשחק שלה. חודשיים אחרי ספטמבר ובהתאם למסורת, צפוי לצאת משחק נוסף של אקטיוויז’ן, הכותר הבא בסדרת קול אוף דיוטי (בלאק אופס 3?) כך שחודשיים הפרש בין שני משחקי יריות מגוף ראשון הוא פער סביר, למרות ששני המשחקים שונים בתכלית.

release_date_destiny

דסטיני נחשף לראשונה בחודש פברואר השנה, ובתערוכת E3 2013 זכינו לסרטון גיימפליי ראשון שהציג גרפיקה משובחת והמון פוטנציאל. הלילה, בקטס בחירת משחק השנה VGX 2013, נחשף סרטון חדש בבכורה עולמית שהאמת לא חידש יותר מדי, כי את רוב הסרטון כבר ראינו בסרטונים קודמים:

 

מה עם גרסת מחשב?

החברה עדיין לא אישרה גרסת PC של המשחק, אם כי, אריק אוסבורן, מנהל בכיר של קהילת Bungie סיפר בחודש מאי לאתר IGN כי החברה עדיין לא פסלה גרסת מחשב למשחק.

מקור: bungie.net

[divider]

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
1 תגובה
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

רק דבר אחד: תוציאו למחשב!