Counter-Strike: Global Offensive – מפות חדשות בקרוב

csgo_logo

וואלב מאשרת כי היא עובדת על 2 מפות חדשות ל CS: Global Offensive שישוחררו בחודשים הקרובים. אחת מהן היא רימייק למפה הקלאסית de_cbble

CS:GO זוכה לאחרונה לעליה בפופולריות שלו הודות לתחרויות רבות ומגוונות במסגרת eSports שמחזירות לתודעה את הסדרה שנחשבת לסדרת היריות מגוף ראשון ברשת המשוחקת ביותר בעולם, בכל הזמנים. אפשר להגיד הרבה דברים על הסדרה הזו, אבל דבר אחד בטוח, וואלב מקשיבה לקהילה ופועלת תמיד לקידום המשחקים שלה לטובת הקהילה. בקאנטר סטרייק אין DLC או חבילות מפות שעולות כסף, המפות מוענקות בחינם.

המפה הראשונה שהסטודיו חשף בבלוג הרשמי של המשחק, היא מפת רימייק לאחת המפות האהובות de_cbble. מפת הרימייק החדשה תיקרא Cobble ואתם יכולים לראות את ההבדלים בין המפה הקלאסית לעדכנית:

המפה השניה היא חדשה לגמרי ונקראת Overpass (בתרגום חופשי:כביש עילי), ותכלול גשר, תעלה ושני מקומות שונים להטמנת פצצה. מוואלב נמסר כי:

המפה מורכבת משתי סביבות שונות מאוד , עם החלק התחתון של המפה נקבעה בתעלה פתוחה והשנייה בגן ציבורי.עמוד הגשר הוא יעד ברור לסיעת הפניקס . מאחר ומדובר בסביבה פתוחה, ה CTs יוכלו להשליך רימוני עשן והלם לפני שהם נכנסים,  לצורך הגנה.

[divider]

 

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות
0
נשמח לשמוע דעתכם, לחצו לתגובה!x