סדרת Call of Duty דועכת?

קול-אוף-דיוטי-מכירות-גוסטס

למרות דיווחי המכירות, קול אוף דיוטי גוסטס מציג ירידה במכירות לעומת קודמו, בלאק אופס 2  

לפני מספר חודשים אקטיוויז'ן סיפרה כי היא משחררת משחק חדש בסדרת CoD מדי שנה בגלל הביקוש הרב, ושהסדרה מעולם לא היתה כה  פופולרית כי למרות הדיווח הרעשני של אקטיוויז'ן כי Call of Duty: Ghosts שהושק ב 5 לנובמבר, מכר במיליארד דולר ביום ההשקה (הדיעות עדיין חלוקות בנוגע לחישוב זה), ועקף את GTA V, הסימנים לנתונים שאקטיוויז'ן לא רוצה לחשוף בפניכם מתחילים להתגלות. דאג קרוץ, אנליסט בבית ההשקעות Cowen & Company טוען בפני משקיעי החברה, שמתחילים להראות סימני דאגה מעתיד הסדרה (ועתיד כספם), כי מכירות הכותר האחרון בסדרה מהווה ירידה של 19 אחוזים מהכותר של שנה שעברה, בלאק אופס 2. החישוב הינו מהשקת המשחק ועד לסוף חודש נובמבר.

הטענה של אקטיוויז'ן כי המעבר השנה המקונסולות של הדור הנוכחי לקונסולות של הדור הבא תשפיע על המכירות, לא שכנעה את האנליסט שטוען בצדק כי בשנה שעברה שוחרר BO2 ב 12 לנובמבר, לעומת שחרורו של גוסטס ב 5 לנובמבר, מה שהיה אמור להביא לכותר החדש יתרון של שבוע שלם במכירות.

אם היה מדובר בירידה של בין 10 ל 15 אחוזים אפשר היה לקבל ולהבין את זה אבל, ירידה בשיעור של 20-25 אחוזים זה משהו שהשמקיעים צריכים לקחת בחשבון

COD-Ghosts_Good-Boy
"אתה לא אשם ריילי…"

בהשוואה ל Modern Warfare 3 , שהושק ב -8 בנובמבר , 2011, המכירות של גוסטס ירדו ב 32 אחוזים. אתם שואלים איך זה יכול להיות? MW3 מכר יותר מבלאק אופס 2? תורת המספרים של אקטיוויז'ן מחזירה אותנו גם לשנה שעברה שבה חשדתי שמשהו לא תקין. מה גם ש MW3 שוחרר כשבוע לפני BO2.

למה יש לי הרגשה שאתם לא מופתעים ואף מרוצים מהדיווח הנ"ל? או אולי מודאגים

מקור: VentureBeat

[divider]

 

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
6 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

*************מנוע חדש****************

כי חייבים מנוע חדש

איך יכול להיות ?!?! הרי זה אותו משחק בדיוק !!! סוף סוף הם יבינו שהם צריכים לחדש דברים

בהחלט מרוצה מהדיווח! הגיע הזמן טלטלה בסידרה הזו! אולי עכשיו הם יבינו שהם צריכים להתחיל לחדש לנו קצת ולא לעשות את אותו דבר כל פעם!

מין הסתם כי MW3 כופל את BO2 וGHOSTS ביחד, לא קניתי את שניהם ואני מאוד שמח מההחלטה הזאת, אני כבר מאוחזב מהסידרה הזאת.

יזנוב זה שאתה תקוע 90 דורות אחורה, לא אומר שmw3 יותר טוב!!!!!
בכלל ניסת אותם שאתה מדבר??