ב Titanfall יהיו גם סנייפרים, אבל ה Quick Scoping לא יהיה יעיל

Titanfall-Snipers-Quick-Scope

ריספאון אישרה כי סנייפרים יהיו במשחק הבכורה שלה, אך להבדיל מסדרת CoD, ה QS וירי ללא כוונת לא יהיו יעילים

טייטנפול הוא אחד המשחקים הכי מצופים לשנה הקרובה שגם הגיע למקום הראשון בקטגוריה זו בטקס VGX. משחק הבכורה של יוצריה המקוריים של סדרת קול אוף דיוטי, חברת "ריספאון"' מהווה רוח של תקווה לז'אנר ה FPS שדי איבד מהמקוריות שלו כשהג'נריות וחוסר היצירתיות משתלטים על כל פיסת פיתוח רעננה. עובדה לכך ראינו ברוב אתרי הגיימינג בעולם שסיכמו את משחקי השנה, כשמשחקי יריות מגוף ראשון כלל לא היו מועמדים.

באחד מדיוני הפורום הרשמי של המשחק, נציג מטעם החברה אישר כי הסנייפר קיים במשחק, אם היה לכם ספק, שכן לא ראינו סנייפר באף אחד מהטריילרים של המשחק.

הסנייפרים אכן קיימים במשחק, אבל מאחר ומדובר בחיה אחרת בז'אנר היריות בגוף ראשון ובמיוחד במשחקים מודרנים, הסנייפרים לא ירוצו וישתמשו בנשק, כלומר ה Quick scoping ו no scoping לא יהיו יעילים

Titanfall-sniper

משתמשים אחרים הזכירו משחק כמו Tribes: Ascend, שהוא גם משחק FPS שקשה להתפקס בו על אויבים מאחר והשחקנים עפים/קופצים באוויר. במקרה של טייטנפול, דווקא הטיטאנים נעים באיטיות יחסית, אך מצד שני החיילים מסוגלים לקפוץ גבוה באופן יחסי. מה שבטוח, יהיה מענין לראות איך הסנייפרים ישתלבו במשחק, ועד כמה זה יהיה שונה ממשחק כמו קול אוף דיוטי. כל זאת נדע בעוד שלושה חודשים וחצי.

Titanfall ישוחרר ב 13 למרץ, 2014 לאקסבוקס 360/ONE ולמחשב האישי.

מקור: gamingbolt

[divider]

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
1 תגובה
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

מחכה למשחק הזה מאוד
לא צריך QS