יש לכם 500 שקלים מיותרים? פנקו את עצמכם ביגואר XJ13 במשחק GT6

Jaguar-XJ13-Race-Car-GT6

סוני חושפת מחירים לחבילות במערכת המיקרו תשלומים במשחק Gran Turismo 6 שישוחרר מחר. לכל אלה שמחפשים את המסלול המהיר (והיקר), זה בשבילכם

לקראת שחרורו של משחק סימולציית הנהיגה/מירוצים של סוני, GT6, חושפת סוני את המודל הכלכלי של המשחק, מערכת המיקרו תשלומים שלראשונה מגיעה לסדרת המירוצים גראנד טוריזמו:

סוני חשפה כבר שבמשחק יהיה מטבע וירטואלי, כזה שיאפשר לכם לקנות מכוניות וחלקים. המטבע מגיע בתוך מספר חבילות- חצי מיליון, 1 מיליון , 2.5 מיליון והחבילה המקסימלית -7 מיליון. PlayStation Store עדכנה היום את מחירי החבילות כדלקמן:

  •    500 אלף קרדיטים $4.99
  •    1 מיליון קרדיטים $9.99
  •    2.5 מיליון קרדיטים $19.99
  •    7 מיליון קרדיטים  $49.99

סרטון הוידאו שתראו בהמשך, מציג חלק ממחירי המכוניות של GT6 ומגלה מכונית אחת יוקרתית שנמצאת בחלק העליון של המחיר ,יגואר XJ13 , שעולה 20 מיליון קרדיטים. כלומר, אתם יכולים לחרוש שעות וימים על המשחק כדי להשיג את הכסף הוירטואלי הזה לרכשית היגואר, או לשלם סכום של כ 500 שקלים עבור 3 חפיסות של 7m , ולרכוש את המכונית, ויישאר לכם עודף וירטואלי שעלה לכם כסף אמיתי, בעולם האמיתי. שווה? למשוגעים לדבר בלבד..

השאלה הגדולה שעולה תמיד במקרים של מערכות מיקרו תשלומים היא, האם מערכת ההתקדמות של Gran Turismo תהיה מושפעת לרעה על ידי ע"י מערכת שכזאת ותשים בצל את כל השחקנים ה"רגילים" שלא קנו חבילת כסף וירטואלי. יהיה כדאי להמתין לביקורות…

[divider]
​​Gran Turismo 6 הוכרז במאי השנה ובמסיבת העיתונאים שערכה סוני בתערוכת גיימסקום (Gamescom), קיבלנו מידע על מועד ההשקה שלו. בעלי PS3 מוזמנים להוריד את הדמו למשחק שכבר שוחרר די מזמן וסוני מבטיחה כי GT6 יביא את הסדרה לרמות חדשות של אותנטיות ב "סימולטור הנהיגה האמיתי", כמו גם הצגת מסלולים מדהימים ומכוניות חדשות וממשק משתמש משופר, מנוע משחק חדש ומשופר ותוכן מגוון להורדה. ואם אתם שואלים מה עם GT לדור הבא, אז סוני כבר רמזה עבות כי פיתוח Gran Turismo 7 כבר במצב של "על האש".

Gran Turismo 6 ישוחרר היום ביפן ומחר אצלנו, 6 בדצמבר 2013 לקונסולת ה-PS3.

[divider]

 

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות