Xbox One – התקלות…

 XboxOne-בעיות

Xbox One שוחררה לעולם בשישי האחרון, ואחרי ההשקה מגיעים הדיווחים על התקלות

כל השקה חדשה טומנת בחובה צפי לתקלות. זה קורה במשחקים רבים כמו שאנחנו יודעים וזה קורה במיוחד בהשקות ענק של קונסולות. סוני השיקה (בהצלחה) לפני כעשרה ימים את הקונסולה החדשה שלה PS4, שכבר נחתה בישראל (לא רשמית) ומשתמשים ברשת דיווחו על בעיות חומרה בפלייסטיישן 4. האקסבוקס One שנעלה את השקות הקונסולות של הדור הבא ביום שישי האחרון, גם כן, לא חפה מתקלות.

כונן הדיסקו

התקלה הראשונה שדווחה נוגעת לכונן הבלו-ריי. משתמשים מדווחים כי לאחר שהם מכניסים את הדיסק לקונסולה, נשמע רעש לא נעים לאוזן, ולא קורה דבר והקונסולה לא קוראת את הדיסק. בעיה נוספת שנוגעת לכונן היא שדיסקים לפעמים נתקעים בתוכו ומסרבים לצאת:

מוות ירוק

התקלה המשמעותית והחמורה יותר, מכונה Green Screen of Death, ו"מסך המוות הירוק" שדווח ברשת על ידי מספר לא מועט של משתמשים, הוא למעשה מסך ירוק עם הלוגו של Xbox One המוצג על ידי הקונסולה כאשר הוא נתקע בשלב start-up. משם, לא קורה דבר והקונסולה פשוט משותקת:

 בפניה למיקרוסופט שיזם האתר IGN, שגם בקונסולה שלהם התגלו בעיות, התקבלה התגובה:

הנושא משפיע על מספר קטן מאוד של לקוחות Xbox One. אנחנו עובדים ישירות עם אלו שנפגעו כדי שיקבלו קונסולה חלופית בהקדם האפשרי באמצעות תכנית מסודרת. היו בטוחים כי אנו מטפלים בלקוחות שלנו

לא נעים. למרות שמדובר בתקלות שהחברות סביר להניח יתקנו וכבר פועלות לתקן, אתם בטח מבינים איזה מתסכל זה לקבל קונסולה חדשה ולהיתקל בבעיות מהסוג הזה.

מה אתם אומרים? האם התקלות גורמות לכם לחכות עם הקניה של הקונסולה הבאה או שאתם בטוחים ש: "לי זה לא יקרה"?

[divider]

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
6 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

מי שפרסם את הסרטון שהאקסבוקס שלו נתקע על מסך ירוק פירסם אחר כך הודעה בסרטון שהוא חיכה הרבה רק בגלל שהיה עדכון תוכנה .
חוץ מזה שהגאונים שקונים את הגרסאות הראשונות מפסידים בדרך כלל כי הקונסולה עוברת שידרוגים ותיכוני חומרה רק אחרי כמה זמן , כמו חלונות 8.1 למשל

אם רוצים לא צריך לחכות . הכל אפשר לתקן

צודק

לדעתי לחכות עוד קצת אולי יצוצו עוד בעיות כלשהן, זה מוצר חשמלי בסך הכל ולא חף מבעיות עד שיתקנו את כל התקלות שבחומרה ויעשו עדכונים למערכות ההפעלה שגם היא לא חפה מבעיות כלשהן ,עד אז אולי נהיה רגועים גם לא ב 100% זה בטוח אבל עד אז יהיה לנו מבחר גדול של משחקים ובאנדלים .

זה אחוז קטן מכל הקונסולות
אחסוך עוד קצת ואקנה בחו"ל!!

אם כל הזמן הזה
ועדיין שניהם מבאסים