VGX : הדור הבא של פרסי משחקי הוידאו

VGX טקס משחק השנה

VGX זה השם החדש של טקס פרסי השנה של ערוץ ספייק TV שצפוי לכסות השנה כל פלטפורמה אפשרית. אז מי יהיה משחק השנה 2013 ? ב 7 לדצמבר נדע.

אחרי עשור, לזכיינית ספייק TV הספיק כנראה לקרוא לטקס משחק השנה שלה VGA (קיצור של Video Game Awards) והיא מודיעה על השקת VGX , אירוע/מותג חדש לייב דיגיטלי רב פלטפורמות. אירוע המשחקים החי יהיה הנרחב ביותר והמופץ ביותר בכל זמנים עם שאיפת רייטינג של למעלה מ -100 מיליון משקי בית.

VGX יוזרם בלייב במשך שלוש שעות ביום שבת, 7 בדצמבר, החל משעת 6:00 PM ET / 3:00 PM PT דרך Xbox One, Xbox 360, PlayStation 3, Twitch, ומכשירי iOS ואנדרואיד. הטקס ויהיה זמין ברחבי העולם ב VGXLive.com , Hulu, יאהו, ויאקום , Spike.com , ComedyCentral.com , MTV.com , MTV2.com , BET.com וכמובן GameTrailers.com שבדר"כ אחראית על ההפקה. ספייק TV גם תשדר רגעי שיא של התכנית בשם " Replay VGX " ביום שני, 9 בדצמבר בחצות.

SPIKE TV VGX

 VGX ימשיך את המסורת של קדימוני בכורה עולמיים, ולראשונה תציע התכנית הדגמות מורחבות של הדור הבא של המשחקים, ראיונות אחד על אחד ופאנלים וטוויטר אחד שתהווה פלטפורמת מדיה חברתית בלעדית. קייסי פטרסון , סגן נשיא בכיר להפקת אירועים , פיתוח כשרונות וקשרי סטודיו בקבוצת הבידור ויאקום אמר:

ספייק TV היתה הרשת הראשונה שאימצה את תעשיית המשחקים. במשך 10 השנים האחרונות, טקס ה VGA כיבד את הקהילה והמעריצים ואם עד עכשיו , היינו מוגבלים  לטלוויזיה ושיחה בדרך זו עם גיימרים, לידתה של טכנולוגיה מתפתחת אחרת וקונסולות חדשות, תאפשר קיום אינטראקציה עם הקהל שלנו כמו שמעולם לא היה לפני . זהו צעד אורגני ומרגש עבור זיכיון זה.

בטקס של השנה שעברה, Spike VGA 2012 זכה המשחק "המתים המהלכים" ("The Walking Dead") והוכרז גם משחק העשור-  Half Life 2

מקור: Spike

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
1 תגובה
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

fallllllout