Uncharted חדש מוכרז ל-Playstation 4

חדשות גדולות ומשמחות למעריצי המשחק, Uncharted חדש מוכרז ל-Playstation 4.


ב-22 לספטמבר טעות ב-Gamespot הגרמני חשפה לנו את המשחק, אך עכשיו זה בטוח. אמש בהשקת ה-Playstation 4 בצפון אמריקה, סוני חשפה מספר דברים לקראת הקונסולה החדשה שלהם, ההפתעה הגדולה של הערב: משחק Uncharted חדש שייצא אך ורק ל-Playstation 4. במהלך אירוע ההשקה שצולם ל-Spike TV נחשף הטריילר המצורף למעלה, שמספר סיפור של דמות לא ידועה (לא זכור לי קול דומה מהמשחקים הקודמים) מי שמספר את הסיפור ננטש באי (או בתיאורו "Hell Hole") משהו כמו 15 שנים כאשר כולם חשבו שהוא מת,  הוא נשבע להגיע אל מי שאחראים לכך ולנקום. כאמור, הדמות מסתורית וזהותה לא ידועה, האם זה דמות רשע חדשה שבאה לנקום בדרייק, האם זה גיבור חדש? ואם זה גיבור חדש, איפה דרייק? האם נפרד ממנו למשחק הזה? התשובות לשאלות האלו עדיין לא ידועות, נצטרך לחכות למידע נוסף. מה שכן ידוע על הקריינות בטריילר, זה שהיא בוצעה על ידי Todd Stashwick והוא ישחק דמות במשחק, עדיין לא ידוע על חשיבותה של הדמות בסיפור כמובן. 

מ-Naughty Dog נמסר על המשחק: 

קבוצת פיתוח המשחק עובדת קשה על כותר חדש ומדהים בסדרת Uncharted שישוחרר אקסקלוסיבית ל-PlayStation 4. המטרה שלנו היא להמשיך מה שעשינו בקונסולת הדור הקודם ושוב להביא לשחקנים את הסיפור, לכידת האנימציות, החידושים הטכניים והגרפיקה הטובים ביותר ל-PS4. אנחנו לא יכולים לומר יותר מזה נכון לעכשיו על הפרוייקט, אבל תאמינו לנו שאנחנו מחכים מאוד לשתף אתכם בעוד מידע על המשחק.

אני אישית סומך על Naughty Dog שהם יצליחו לעמוד בהבטחתם ולהגיע למטרה שלהם, ושוב להביא לנו משחק בלתי נשכח, מה הציפיות שלכם? שתפו אותנו בתגובות! 

Naughty Dog Reveal, 01

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
3 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

בוקר טוב עולם הסוני 4 נשלח אליי
וגם זה לקראת שבת
אחלה חדשות לסופ"ש

מברוק שלום 🙂

Hell the fuck Yeah!

לא יכול לחכות *_*

3
0
נשמח לשמוע דעתכם, לחצו לתגובה!x