במצעד המכירות הבריטי אססינס קריד 4 במקום הראשון. עוקף את BF4

מכירות באטלפילד 4 אססינס קריד 4

Assassin's Creed 4: Black Flag ניצב בפסגת המכירות בבריטניה ועוקף את משחק היריות הגדול של EA, באטלפילד 4. שניהם צפויים לראות מחר את קול אוף דיוטי גוסטס נכנס היישר למקום הראשון.

מצעד המכירות הבריטי נכון לשבוע 44 של 2013, מציב את Assassin's Creed 4 במקום הראשון כשאחריו במקום השני Battlefield 4. נראה כי גיימרים רבים מחכים לדור הבא של הקונסולות במהלך החודש הקרוב ומעדיפים להתאזר בסבלנות לקראת משחקי ההשקה, למרות שחלק מהם שוחררו וישוחררו כבר לקונסולות הנוכחיות. באטלפילד 4 להבדיל מאססינס קריד 4, שוחרר כבר למחשב האישי (וסובל מבעיות) ומעריצי AC4 שמחכים לגרסת ה PC, ממתינים להשקה האירופאית ב 22 לנובמבר, כדי לקבל משחק עם גרפיקה יפה יותר.

עדיין, כש BF4 שוחרר גם למחשב וגם לקונסולות הנוכחיות, הבריטים מעדיפים דווקא את תורתו הרביעית של המתנקש משדה הקרב הרביעי, לאו דווקא בגלל שבאטלפילד 4 סובל מקמפיין קצרצר באורך 4 שעות, אלא כנראה בשביל לראות את ביצועי הדור הבא. 

פלייסטיישן-4-באטלפילד-4

ממתינים לשבור שיאים

אם נסתכל על שתי ההשקות הקודמות של יוביסופט ו EA לאותן סדרות, נראה כי גם Assassin's Creed 3 וגם Battlefield 3 קבעו שיאים חדשים לשתי הסדרות, אך שוב, לא היה את ענין הקונסולות של הדור הבא, ובאטלפילד כפי שאתם בטח יודעים, הוא משחק שהגרפיקה בו היא חלק משמעותי מהחוויה. דבר נוסף, AC4 הושק מוקדם יותר מבאטלפילד. האקסבוקס 360 היא הקונסולה המובילה כש 60% מהמכירות של אססינס קריד 4 הגיעו מה Xbox 360 ו 55% מהמכירות של BF4. הנה הטבלה הבריטית:

מצעד המכירות הבריטי, שבוע 44, 2013

1. ASSASSIN'S CREED IV: BLACK FLAG
2. BATTLEFIELD 4
3. FIFA 14
4. GRAND THEFT AUTO V
5. BATMAN: ARKHAM ORIGINS
6. FOOTBALL MANAGER 2014
7. WWE 2K14
8. MINECRAFT: XBOX 360 EDITION
9. SKYLANDERS SWAP FORCE
10. POKEMON Y
11. POKEMON X
12. JUST DANCE 2014
13. DISNEY INFINITY
14. LEGO BATMAN 2: DC SUPER HEROES
15. F1 2013
16. LEGO THE LORD OF THE RINGS
17. TOMB RAIDER
18. TOM CLANCY'S SPLINTER CELL: BLACKLIST
19. SAINTS ROW IV
20. MOSHI MONSTERS: KATSUMA UNLEASHED

פיפ"א 14 שניצב במקום השלישי, כנראה ימכור פחות מ FIFA 13 אך עדיין משאיר אבק ל PES 2014 כי במצעד המכירות אין זכר לפרו אבולושן החדש והמאכזב. GTA V ששבר כמעט כל שיא אפשרי, יורד השבוע למקום הרביעי ובאטמן החדש שהספיק להיות בטופ שבוע שעבר, נושר למקום החמישי.

עוד משחק גדול שיושק מחר וגם כן סובל מקמפיין קצר הוא Call of Duty: Ghosts שכבר נחת בישראל, וצפוי להכנס היישר למקום הראשון כמו בכל שנה, גם אחרי שהקונסולות של הדור הבא (XBOne/PS4) יגיחו. למרות זאת, הוא לא צפוי לשבור את השיא שעשה קודמו, בלאק אופס 2, שוב הדור הבא אשם.

מקור: videogamer

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
4 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

אין סיכוי ש GTA V מקום רביעי במכירות
מקום ראשון תמיד :)!

חחח למה אין סיכוי? כבר כולם קנו, לפי מה שהבנתי זה מכירות שבועיות לא טוטאל זה בטוח

כן, העובדה שהמשחק עדיין בטופ-5 אחרי משהו כמו שישה-שבעה שבועות די מרשימה. יש לי הרגשה ד סוף השנה המשחק יגיע עד ל-35 מיליון עותקים, ואוליי יותר.

אין שום סיכוי ש GTA v מקום רביעי במכירות!
מקום ראשון תמיד 🙂

4
0
נשמח לשמוע דעתכם, לחצו לתגובה!x