מבט על מערכת הקרב של Ryse: Son of Rome

Ryse Son of Rome מערכת לחימה

מיקרוסופט משחררת טריילר למערכת הקרב ב Ryse: Son of Rome. שוחררו גם סרטונים חדשים ממצב הקמפיין לשחקן יחיד במשחק. הרבה דם היה שם

"Ryse: בנו של רומא" זוכה לתשומת לב מיוחדת בתקופה האחרונה, כי ככה זה כשלרוח הגבית שלו קוראים מיקרוסופט שנמצאת ימים ספורים לקראת ההשקה הגדולה שלה בשנים האחרונות, Xbox One. המשחק Ryse הפך להיות אחד המשחקים האקסלוסיביים והמבוקשים ביותר לדור הבא, והודות למנוע המרשים של קרייטק CryEngine3, אפשר בהחלט לקרוא למשחק הזה נקסט ג'נריישן. רק חבל שהוא לא יגיע לבעלי פלייסטיישן וגם לא לשחקני ה PC.

מיקרוסופט מנצלת את חלון ההזדמנות שלה לקראת ההשקה, והכריזה בשבוע החולף על חבילת ההרחבות למשחק, ובימים הקרובים אתם צפויים לקבל מבול של סרטונים ועודף של יח"צ על בנו של רומא וגם על קונסולת ה X1. הסרטונים החדשים ששוחררו היום נותנים מבט על מערכת הקרב המגוונת במשחק, שתאפשר לכם לבצע מספר מהלכים מעניינים, מהירים, נקודתיים. יש בסרטון הזה הרבה דם וגם איברים קטועים. זה לא נראה כמו משחק לילדים:

מבט נוסף על הסינגלפלייר של המשחק תוכלו לקבל בסרטונים החדשים ששוחררו גם כן ובהם תוכלו לצפות בשלב בממלכה, לחימה נגד Glott ועוד…



Ryse: Son of Rome ישוחרר ב 22 לנובמבר לבלעדית לקונסולת Xbox One. הימור שלי: יהיה משחק יפה גרפית אך נטול עומק, רפטטיבי ויזכה לביקורות פושרות.

[divider]


כל החדשות וכל העדכונים של GamePro

 בטלגרם     ובווטסאפ

  telegram          whatsapp

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות