פרטים חדשים על Mass Effect הבא

mass-effect-4

למרות שמדובר כרגע בשמועה, מידע חדש על הפרק הבא בטרילוגיה + 1, דלף לרשת

"הפרק הבא בסדרת Mass Effect יגיע בקרוב" היה הציוץ המפורסם מתחילת החודש של מייקל גאמבל, מפיק סדרת המשחקים, כשנחשפו תמונות מהעבודה על המשחק באולפן של BioWare. דיווח חדש על משחק Mass Effect הבא בסדרה מגיע ממעריץ של הסדרה שלטענתו היה נוכח בפרזנטציה מאחורי דלתות סגורות שקיימה BioWare במהלך אירוע PAX Prime האחרון.

החיים אחרי שפרד

לאחר סיומה של הטרילוגיה עם Mass Effect 3, אישרה BioWare במהירות שהאולפן שלה במונטריאול עובד על פרק חדש לגמרי באותו יקום, אך עם גיבור וסיפור חדשים.

המעריץ העלה לרשת את הפרטים החדשים וסיפר כי BioWare מעונינת שהמשחק החדש יהיה סוג של המשך לכותר האחרון (לבקשת הקהל) והמפגש הסודי שקיימה עם קהל מאוד מצומצם חשף תמונות קונספט ראשוניות של גזעים שכבר ראינו בסדרה כמו Asari , Salarian , או Krogan , אבל גם שני גזעים חדשים לגמרי.

הגזעים החדשים

הגזע הראשון תואר כ"יהיר" ("Arrogant") . הם היו ממש רזים, כמעט שלד. גופם מזכיר במעט את הטוריאנס. היו להם עיניים זוהרות וצוואר שמבצבץ מהחזה שלהם וראשיהם מזכירים חייזרים.

הגזע החדש השני תואר כ "עתיק, מתקדם ,וגרדיאן ". היצורים ניחנים בערכת צבעים דומה לקוצרים (reapers), והם נראים כמו גלמי מדע בדיוני קלאסיים: גוף סלעי או מתכתי מלוטש עם קווים זוהרים בהירים שזורמים בכל גופם.

BioWare הציגה את המודלים של הגזעים ובני האדם בגרסה החדשה, פרי מנוע Frostbite 3 (באטלפילד 4). בנוסף, החברה הציגה קונספט להתאמה אישית של השריון, כלי רכב חדשים, כגון ספינות וכלי תחבורה , בדומה למאקו (Mako) מ Mass Effect 1.

לא התקבלה תגובה מ BioWare, ונכון לכתיבת שורות אלו מדובר בשמועה בלבד. יש סיכוי שנקבל פרטים חדשים על המשחק בטקס VGX

מקור: reddit

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
1 תגובה
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

בעעע אני בכלל לא מחזיק ממאס דפקט. נהניתי מהראשון אבל לא רק שלא שיפרו את ההבאים, אלא דפקו אותם