NBA Live 14 נקטל על ידי IGN

NBA-LIVE-14-ביקורות

חזרתה של סדרת הכדורסל אנ.בי.אי לייב מסתמנת ככשלון. הכותר החדש של הדור הבא על קונסולת ה PS4 נקטל בביקורת הראשונה של האתר IGN. ציון סופי 4.3/10

זו לא הפתיחה שציפתה לה EA ספורטס, בביקורת הראשונה לכותר הדור הבא בסדרת הכדורסל שחוזרת אלינו אחרי 3 שנים של הפסקה. המשחק מקבל ציון גרוע (4.3) מ IGN ונראה כי ל NBA 2K14, גם השנה, אין באמת מתחרה. מלבד הביקורות הטובות של NBA 2K14 וצירופה של הליגה האירופאית (כולל מכבי "אלקטרה" תל אביב), יש גם סוג של נקמה מתוקה, שכן ההתעקשות של EA לבדל את המשחק החדש בסדרה הרדומה כמשחק של הדור הבא, ולא לשחרר אותו למחשב בכלל (בפיפ"א 14 עם מנוע ישן) או לקונסולות הנוכחיות, נראת היום כצעד מטופש. כדאי מאוד לאנשים שם לעבוד על המנוע Ignite כדי שיתאים לכלל הפלטפורמות.

הביקורת של IGN

למערכת IGN הגיע הכותר החדש בגרסת PS4 ואותו הם בדקו.ראיין מאקפרי, המבקר, מציין כבר בתחילת הביקורת כי במקרה של NBA Live 14 חברת EA ירדה נמוך יותר ממה שאי פעם הוא חשב שהסדרה מסוגלת לרדת. ואם אתם רוצים השוואה בין המשחק לבין המתחרה היחיד NBA 2K14 ראיין כותב שזה כמו שלברון ג'יימס משחק נגד ג'ירפה עם דלקת פרקים. אבל, דבר אחד נחמד היה לו להגיד על התחייה המחודשת של NBA Live שעושה משהו אחד טוב יותר מהמתחרה: הרשת. דבר אחד שהוא נקי , וזה מערכת האונליין הטובה ביותר שהוא ראה במשחק כדורסל. למרות, שאם המשחק עצמו די גרוע, כמה שמערכת האונליין טובה, זה לא כ"כ יעזור. מה לגבי גרפיקה?

הדברים נראים עוד יותר גרועים כשאתה מפסיק להסתכל על תפריטים ומתתחיל לפזול בגרפיקה. הקהל נראה כמו לקוח מ PS3. שחקנים חסרי מרקמי פרט, הגדרה, רגש, ותאורה וכולם עטופים בזוהר לבן שנראה כאילו יצא ממשחק פלייסטיישן 2 . האנימציות נוקשות ולא טבעיות.  כמעט בכל שידור חוזר – שרבים מהם סובלים מבעיות framerate , המשחק מראה לך את גבם של השחקנים וזה כמעט כאילו NBA Live 14 יודע כמה הוא מכוער גרפית והוא מפחד שנגלה.

NBA LIVE 14 REVIEW

ולסיכום,

החזרה הרפויה של NBA Live היא מאכזבת יותר בגלל שחיכינו שלוש שנים בשביל זה. אחרי כל הזמן הזה , NBA Live 14 לא מציג שום התקדמות בז'אנר סימולציית הכדורסל וגרוע מזה, משאיר מעט מקום להיות אופטימי לגבי השנה הבאה.

[divider]

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
1 תגובה
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

אכן מאכזב ובכלל לא בר השאווה לסדרת ה2-קיי המדהימה. משנת 1995 שיצא הכותר הראשון הייתי משחק בזה עד 2007-2008 שהסדרה נכנעה ל2-קיי ולבסוף ירדה לגמרי. כמו שזה נראה, כדאי לאי-איי לוותר לגמרי על כדורסל ולהתרכז בצד החזק שלהם – פיפ"א