CoD: Ghosts עוקף את GTA V? יותר ממיליארד דולר ביום ההשקה

COD-Ghosts_מכירות

אקטיוויז'ן חושפת שיא חדש בסדרת קול אוף דיוטי: מכירות של למעלה ממיליארד דולר ב 24 שעות הראשונות. נתון זה מגמד את השיא של בלאק אופס 2 וצפוי להשאיר את השיא הקודם של GTA V מאחור, בהנחה שמדובר במספרים סופיים ולא ביחידות שנשלחו לחנויות.

למרות החששות של אקטיוויז'ן והביקורות הלא כל-כך מזהירות, קול אוף דיוטי גוסטס הושק ומצליח לשבור שיאים חדשים, אפילו יותר מ GTA V. בובי קוטיק, מנכ"ל אקטיוויז'ן-בליזארד, הודיע כי גוסטס מכר ביותר ממיליארד דולר ביום ההשקה:

Call of Duty הוא ללא ספק הזיכיון הגדול ביותר של הדור הזה. יותר ויותר אנשים שיחקו קול אוף דיוטי השנה מאי פעם , ולמרות שזה מוקדם מדי להעריך את המכירות הסופיות של גוסטס , הזיכיון מעולם לא היה פופולרי יותר

נתון זה מכפיל את ההצלחה של בלאק אופס 2, שמכר חצי מיליארד דולר באותו זמן ושלקח לו שבועיים להגיע למיליארד, ונתון זה גם משאיר מאחור את השיא של כל הזמנים שהציב המשחק של רוקסטאר, Grand Theft Auto V.

GTA-V-שיאים מכירות
מייקל: "Still Counting"

מאז יציאתו ב-17.9, GTA V הכניס ביום ההשקה הראשון שלו סכום של כ-800 מליון דולר ולאחר שלושה ימים בלבד כמילארד דולר. השיאים הללו ואחרים זיכו אותו בשבעה שיאי גינס ויהיה מענין לעקוב אחר המספרים של גוסטס ולראות אם יצליח למכור גם לאחר ההשקה, שכן, GTA V מכר כבר למעלה מ 29 מיליון עותקים בשישה שבועות, שבחישוב גס מדובר בסכום שמתקרב ל 2 מיליארד דולר.המשחק עדיין מוכר בקצב מרשים.

תורת המספרים של בובי

בובי קוטיק עושה שימוש חוקי במספרים, לטובת הזיכיון הכי גדול שלו ולא שהוא משחק עם המספרים, הוא מנכ"ל של חברה שנסחרת בבורסה (ATVI) אז הוא לא יכול. מה שהוא כן יכול זה לחשוף את נתוני המכירות לרשתות ולחנויות ולא לצרכנים הסופיים ולכן, יש לשים לב לנתונים של אקטיוויז'ן. ואם לא הבנתם: המספרים של בובי הם לא היחידות שנמכרו בפועל, כלומר זה לא שגיימרים קנו בסה"כ מיליוני עותקים של המשחק בסכום של מיליארד דולר (בסביבות 16 מיליון עותקים), אלא מדובר בעותקים שנשלחו לחנויות. אם הביקוש יהיה כזה, שרוב העותקים שנשלחו לחנויות, הצליחו להימכר, אזי, המשחק אכן מכר בפועל מעל למיליארד דולר.

הביקורת שלנו למשחק Call of Duty: Ghosts תשוחרר בקרוב. יש למה לחכות..

מקור:

 

 

 

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
6 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

אתם יודעים, ראיתי תגובה יפה באיי ג'י אן על אקטיוויז'ן:

"כל הכסף הזה שהם עשו והם לא יכלו לשכור צוות נוסף כדי לפתח מנוע חדש?" אחח, הקמצנות חוגגת 🙂

לא מגיע להם…משחק לא משהו (לטעמי)

קשה לי להאמין… במיוחד משום שזה יוצא מאקטוויז'ן (מתנצל, "פאקטוויז'ן" – זה יותר טוב). יש לי הרגשה ש(פ)אקטוויז'ן דרשה מכל עובד אצלה לקנות עותק של המשחק… מכל הגרסאות.

בנוסף, ג'י טי איי 5 יצא רק לשתי פלטפורמות ביום ההשקה שלו, בזמן שגוסטס יצא ל-4 פלטפורמות, וצפוי לצאת לעוד שתיים, ככה שבתכלס, ג'י טי איי עדיין אצליח יותר מגוסטס ^^

🙂 דרשה מכל עובד לרכוש מספר (רב) של עותקים, ואולי גם מימנה את זה

המשחק יוצא ל-6 פלטפורמות, אז… פשש, 6 עותקים לכל עובד מכניס לאקטיוויז'ן כבר כמה (עשרות) אלפים.

פששששש באמת שאני מופתע!
מחכה למספרים האמיתיים