מיקרוסופט: " Gears of War: Judgment היה אכזבה לגירס". דיבורים על הדור הבא

gears_of_war_judgment_game-MEH
Gears of War: Judgment לא סיפק למיקרוסופט את הסחורה והיא רוצה להביא את הסדרה לדור הבא

לא רק מעריציה המושבעים של הסדרה חושבים שהכותר האחרון בסדרת גירס אוף וור היה חלש ביחס לקודמיו,  גם המבקרים הצביעו על כך ועכשיו גם במיקרוסופט מודים באשמה. פיל ספנסר, סגן נשיא אולפני מיקרוסופט התראיין לאתר IGN והביע את דעתו על המשחק האחרון בסדרה שפותח לראשונה על-ידי People Can Fly ולא ע"י חברת הפיתוח המקורית אפיק גיימס. כמו מעריצים רבים ברחבי העולם, הוא חושף כי גם הוא מרגיש מאוכזב:

אני חושב שעשינו עבודה טובה עם Judgment אבל אני לא חושב שזה פגע ברמת האיכות שראינו במשחקים הקודמים. מעריצים רבים של סדרת Gears of War מסכימים בלב שלם ש Gears of War: Judgment היה אכזבה לגירס, כולל אותי.

לטענתו של ספנסר, סדרת גירס מיצתה את עצמה על הקונסולות הנוכחיות ונראה כי החברה עדיין לא יודעת לאן אפשר לקחת את הסדרה מבחינה עלילתית. מה שבטוח זה שספנסר היה רוצה לראות שהשלב הבא בסדרה, נניח כותר בשם Gears of War 4, יגיע לדור הבא של מיקרוסופט, Xbox One:

אני באמת חושב שאנחנו צריכים לקחת צעד אחורה עם העלילה ולחשוב על..אני לא רוצה לקרוא לזה אתחול מחדש, משום שזה נעשה יותר מדי לאחרונה (טומב ריידר, למשל) אבל לטווח הארוך יש לחשוב לאן הזיכיון הזה הולך וכיצד אפשר להרחיב את מה שזה היה.

Xbox_One_קונסולה

Gears of War: Judgment שוחרר במרץ השנה וזכה לביקורות פושרות וציון ממוצע של 79/100, שביחס לכותרים הראשונים מדובר בחצי כישלון מבחינת מיקרוסופט שבטח לא רוצה שככה יזכרו את הסדרה. מארקוס פניקס חייב לחזור ו Epic גם.

[divider]


כל החדשות וכל העדכונים של GamePro

 בטלגרם     ובווטסאפ

  telegram          whatsapp

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות