Metal Gear Solid Ground Zeroes מקבל תאריך יציאה

מעט יותר משנה לאחר שנחשף, חברת קונאמי חושפת ש-Metal Gear Solid: Ground Zeroes, הפרולוג למשחק Metal Gear Solid V: The Phantom Pain, עתיד להשתחרר באביב 2014 גם בגרסה פיזית וגם בגרסה דיגיטלית.

קוג'ימה וחברת קונאמי סופסוף חושפים שהחלק הראשון של הפרויקט הבא בסדרת 'מטאל גיר' האגדית, הפרולוג "Metal Gear Solid: Ground Zeroes", עתיד להשתחרר מתישהו באביב 2014.

"מטאל גיר סוליד: גראונד זירוס" הוא הפרולוג לכותר הראשי הבא בסאגת "מטאל גיר": Metal Gear Solid V: The Phantom Pain. הפרולוג מתרחש בשנת 1975, זמן לא רב לאחר אירועי הכותר הקודם, "מטאל גיר סוליד: הולך השלום" משנת 2010, ויציג את ההסתננות של החייל האגדי ביג בוס (Big Boss) לכלא אומגה על מנת להציל את המרגלת פאז (Paz) מקבוצה המכונה XOF. האירועים יסתיימו בכניסתו של ביג בוס לתרדמת עד לאירועי מטאל גיר סוליד 5.

גם הפרולוג וגם המשחק הראשי משתמשים במנוע FOX המרשים של קוג'ימה שכבר עשה הופעת בכורה במשחק PES 2014, שזכה לביקורות פושרות.

Metal Gear Solid: Ground Zeroes ייצא באביב 2014 לקונסולות הפלייסטיישן 3, פלייסטיישן 4, אקס בוקס 360 ואקס בוקס ONE. הגרסאות הפיזיות של המשחק יהיו במחיר של $29.99 / £29.99, בזמן שהגרסאות הדיגיטליות למשחק יהיו זולות יותר, $19.99 / £19.99 (לא כולל גרסאות הדור הבא).
מקור: All Games Beta

[divider]

מערכת התגובות
התראה
4 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

הגיע הזמן שאני אגיב לך על כתבה 😛
בהצלחה תותח!

תודה 🙂

בהצלחה אילן התותח!

תודה 🙂